Danske Modelbyggere Forum

• November 17, 2018, 01:16:10 am
  • Velkommen, Gæst
log ind eller registrér.

Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Avanceret søgning  

Nyheder:

Forfatter Emne: Billeder af placeringer EÅ 2010  (Læst 1233 gange)

monrad

• Modelbygger
Billeder af placeringer EÅ 2010
« Dato: November 19, 2010, 16:32:20 pm »

Tja her er så et link til mit album med billederne af placeringerne fra Esbjerg Åben 2010.

http://smg.photobucket.com/albums/v195/monrad/Esbjerg%20Open%202010/
Logget
Thomas Nielsen

Flemming Hansen

• Bygger som en pro
    • International Plastic Modellers Society Denmark
Sv: Billeder af placeringer EÅ 2010
« Svar #1 Dato: November 20, 2010, 13:21:00 pm »

Hej

Jeg har gjort mig den umage at se billederne igennem. Uagtet at det kan være lidt svært at se hvor klasserne skiller visse steder så er der da ikke umiddelbart noget der for mig siger svindel, hmubug og hjemmedommere. Nu ved jeg jo så heller ikke hvad der ligger lige under de 1-3 placerede og det kan være svært at danne sig et indtryk ud fra et billede naturligvis.

Mht. meget omtalte figurer, så mener jeg ikke at der er meget at komme efter. Jeg fik på omtalen indtrykket af at det var en skidt malet figur der var skeløjet. For mig at se med det fremviste billedmateriale er malestilen meget lig hinanden. Ja vinderen er måske lidt haltende i øjnene, men har fine detaljer med f.eks. hagerem og hjelmnet samt airborne mærket. Flaget er lidt haltende med stjernerne - men er fint malet iøvrigt. Nr. 2 har gode detaljer med radioen og er lidt bedre seende... men detaljemæssigt er 1'eren bedre. Så for mig at se er det en 50-50. Hvem som helst af disse kunne have vundet, hvorimod 3'eren er mere en klar 3'er hos mig. Fint malet, men lidt vel meget 'skygge' i ansigtet.

Jeg synes ikke at Esbjerg folkene har noget at skamme sig over billedmaterialet taget i betragtning og under den forudsætning at der ikke er noget der er væsentligt bedre blandt de ikke præmierede.

mvh

Flemming
Logget