Danske Modelbyggere Forum

• Maj 19, 2019, 17:25:54 pm
  • Velkommen, Gæst
log ind eller registrér.

Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Avanceret søgning  

Nyheder:

Forfatter Emne: Lidt inspiration  (Læst 865 gange)

kristensen

• Gæst
Lidt inspiration
« Dato: April 19, 2014, 22:40:33 pm »

Faldt lige over dette helt fantastiske diorama.

http://www.proartmodels.be/gallery/gallery22.html
Logget

Allan F1 Nielsen

• Garvet modelbygger
Sv: Lidt inspiration
« Svar #1 Dato: April 19, 2014, 23:47:18 pm »

Jeg har set det live på C4-Open for et par år siden. FANTASTISK. I det hele taget synes jeg altid at C4-Opens klart største styrke er deres dioramaer. "Almindelige" byggeprojekter er fine - bevares - men der kan vi andre også være med. Men der findes nogle dioramahajer i Sverige som bare kan noget hvor vi andre bliver sat af. Spørg mig ikke hvorfor svenskerne er så fantastiske med dioramaer.
Jeg kan i det hele taget anbefale et besøg på C4-Open. Har været der mange gange og er aldrig gået skuffet hjem. Men jeg kan godt se at en tur fra provinsen bliver dyr med 2 broer at krydse. Og så er der en masse forhandlere som også kan udløse en yderligere ruin.

Logget
Mvh
Allan F1 Nielsen

Martin_S_T

• Modelbygger
« Svar #2 Dato: April 20, 2014, 08:31:48 am »

Fantastisk! Hvor lang tid mon det har taget. Der er jo blevet kælet for hver enkelt del.  :)

/Martin
Logget

Lars R.

• Bygger som en pro
« Svar #3 Dato: April 20, 2014, 08:42:45 am »

Ja det er et fantaskisk dio. Så det også på C4, jeg kunne næsten ikke komme væk fra det igen.

/Lars
Logget
Besøg min blog på 135scale.blogspot.dk/

runcare

• Bygger som en pro
« Svar #4 Dato: April 22, 2014, 19:31:54 pm »

Så det også på C4 - første gang jeg har besøgt C4, men håber at få mulighed for en gentagelse i år :) :)

Et diorama i særklasse - kan ikke huske om det var lavet af en, eller flere, modelbyggere tilsammen. Skulle næsten tro det sidste - vil have lettet meget af arbejdet ;) 
Logget