Danske Modelbyggere Forum

• April 21, 2019, 15:03:42 pm
  • Velkommen, Gæst
log ind eller registrér.

Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Avanceret søgning  

Nyheder:

Forfatter Emne: Anmeldelser af forskellige byggesæt  (Læst 1543 gange)

Prebenc

• Nyt medlem
  • *
Anmeldelser af forskellige byggesæt
« Dato: December 09, 2010, 16:12:50 pm »

Jeg vil her prøve at anmelde byggesæt i str. 1:24 og 1:25
AMT/ERTL:
Ganske godt udbud især på ebay af amerikanere, byggesættet er virkelig med mange detaljer og ikke ret meget flash, ikke mere end det lige kan files af
Jeg er igang med en 70ér pontiac GTO som vil blive lagt op når den er færdig der er virkelig blevet kræset for denne model, fra min side, for ikke at have en kedelig grå farve har jeg malet den samt intriør, der er en fyldestgørende anvisning med med trin for trin hvis det er det man vil gå efter, mange af deres modeller kører med enten 1 i 2 eller 1 i 3 hvor man så får muligheden for at bygge i forskellige udgaver decals følger med, ligeledes med farvevalg hvis man vil bygge den original hvad jeg ikke gør

Revell:
Ligeledes ganske godt udbud af Hot Rods og andre amerikanere, virker lidt mere detaljeret, har ikke meget flash ikke mere end der kan files af, har købt en model hot rod 1 i 2 hvor der forskellige hjul og motortyper med ligeledes er der decals med til de forskellige modeller og en farvegudide enten som original eller som hot rod, farveguiden beskriver lak, intriør, extriør og motorfarve denne vil der komme mere om når bygning af den kommer
Logget