Danske Modelbyggere Forum

• April 19, 2019, 08:40:38 am
  • Velkommen, Gæst
log ind eller registrér.

Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Avanceret søgning  

Nyheder:

Forfatter Emne: HJÆÆÆÆÆÆLP mangler lidt info  (Læst 1871 gange)

ponyman

• Gæst
HJÆÆÆÆÆÆLP mangler lidt info
« Dato: Juni 06, 2011, 16:03:15 pm »

Hej alle.

Er der nogen her inde som kan hjælpe mig med lidt info, det er sådan at jeg har købt en bog i Canada og på den vestlige køst, så mit spørsmål er, om der er nogen her der kan
sige mig hvor lang tid det vil tage at få den til Danmark det gik ca 4 dage så hade han pengene men han siger det er blivet sendt men det er nogle uger siden ???? skal man gå ud fra at man er blivet snydt gutten er nu vel kændt inde på et andet model side der over så jeg vil ikke tro at han gør noget men der er jo altid det storer men.

Mvh Valde
Logget

Frederik

• Garvet modelbygger
  • Silkeborg
Sv: HJÆÆÆÆÆÆLP mangler lidt info
« Svar #1 Dato: Juni 06, 2011, 16:13:21 pm »

Hvis den er blevet sendt med skib kan det jo tage meget lang tid men hvis han har sendt den med fly burde den værre kommet eller også er den lige om hjørnet :-\
Logget
"want a job done? then call the Navy"

Under konstruktion.
JDMSF Atago 1/350

ponyman

• Gæst
« Svar #2 Dato: Juni 06, 2011, 20:04:34 pm »

Ok jeg vil så se om det kommer her i denne uge.
Logget

Neckcheese

• Gæst
« Svar #3 Dato: Juni 07, 2011, 01:38:05 am »

Tag fat i afsenderen og hør om ikke han har et tracking-nummer - evt. bed ham checke hos postfirmaet hvor forsendelsen er.

Men tiden kan variere meget fra Nordamerika - nogle gange sår det lynhurtigt og andre gange flere evigheder - jeg tror det kan have noget med terrorskræk at gøre, så nogle forsendelser/containere "hænger fast" i sikkerhedscheck.

Niels Elmholt
Logget