Danske Modelbyggere Forum

• November 20, 2019, 00:40:59 am
  • Velkommen, Gæst
log ind eller registrér.

Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Avanceret søgning  

Nyheder:

Forfatter Emne: Zvezda 9037 - The Black Pearl  (Læst 2015 gange)

AlocDrol

• Modelbygger
Zvezda 9037 - The Black Pearl
« Dato: Juni 29, 2013, 15:42:57 pm »

Hej alle

For et års tid siden købte jeg The Flying Dutchman fra Zvezda, jeg er en af dem der ikke helt har fæstnet mig til en type byggesæt, jeg har både skibe, tog, rumskibe og kampvogne. Desværre vil jeg så sige at kvaliteten af byggesættet er enormt ringe, mega dårlig pasform, og støberammen har været noget så grusomt skæv. Nå ja, 350 kr har man vel alle begået fejltagelser for engang imellem.

Så så jeg at de nu har lanceret The Black Pearl, de første par år kunne de dog ikke få licensen fra Disney, så de ændrede et par dele samt farveskemaet og kaldte den så for Black Swan i stedet. Nu er licensen endelig i hus, og jeg kan se at sættet kan købes på ebay, og der er flere og flere anmeldelser af sættet, gode anmeldelser faktisk. Prisen er dog også noget højere. Men når de har fået licensen fra Disney, mon så ikke også der er et krav til kvaliteten?

Jeg et par gange hørt ad ved MID hobby om de kunne skaffe den. Første gang, svarede de at producenten fortalte at sættet ville komme på markedet April 13. I sidste uge hørte jeg så ad igen, nu siger producenten åbenbart at den først kommer til efteråret. Derfor er jeg nu total forvirret, hvordan kan den være i handlen, men ikke være produceret???

Skal jeg bare ski.. på den danske valutakurs og bestille den hjem fra udlandet, eller er disse sæt man kan finde på ebay bare scam? Håber I kan hjælpe mig?

Mvh AlocDrol
Logget
"Not all those who wander are lost" - Gandalf

Bo

• Bygger som en pro
  • Århus
    • Mig
Sv: Zvezda 9037 - The Black Pearl
« Svar #1 Dato: Juni 29, 2013, 21:02:07 pm »

Hej Brian

Lad mig se hvad jeg kan gøre

Bo
Logget
"Men folk er generelt "bange" for andre som tør tage initiativ, det skulle jo nødig komme til at lykkes for dem"

http://www.aros-aamk.dk/

AlocDrol

• Modelbygger
Sv: Zvezda 9037 - The Black Pearl
« Svar #2 Dato: Maj 07, 2014, 20:50:03 pm »

Hej Bo

Tak for din indsats :-) Jeg har selv skaffet sættet, og hvor er det bare lækkert. Glæder mit til at den står for tur :-)

Mvh Brian
Logget
"Not all those who wander are lost" - Gandalf