Danske Modelbyggere Forum

• Marts 21, 2019, 23:09:57 pm
  • Velkommen, Gæst
log ind eller registrér.

Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Avanceret søgning  

Nyheder:

Forfatter Emne: SciFi samlesæt oversigt.  (Læst 3177 gange)

Staermose

• Bygger som en pro
  • 777
SciFi samlesæt oversigt.
« Dato: Maj 20, 2009, 11:40:23 am »

Denne tråd er lavet med det formål at kunn vise hvilke sci fi der findes som samle sæt allerede, eller som vil komme på et senere tidspunkt.
Indlæg i tråden bedes holdes til oplysninger omkring et givent sæt tilgængelig og lign. Diskussion om samling, bemaling, ændringer der bør foretages, skal oprettes i en separat tråd, for ikke at gøre denne tråd mere uoverskuelig end højest nødvendigt.

Jeg vil lægge ud med lidt oplysninger om hvilke Star Wars samlesæt der produceret i gennem tiden. Dette er udløst af en tråd jeg læste på IPMS, eget forum. Men som jeg er afskåret fra at poste i. Jeg vil ikke linke til den her, men den er ikke svær at finde derinde ;)

Den største private samling jeg kender til af Star Wars samle sæt er lige blevet sat til salg. Men indne da har ejeren oprettet denne side med oplysninger om det enkelte sæt. Jeg tror ike der findes en mere komplet liste end denne.

www.starwarsmodels.com.

Her bør man kunne finde alle de oplysninger der er relevant for de enkelte sæt.
Logget
"You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?"

KrokoHunter

• Bygger som en pro
  • Niels M. Frederiksen
    • KrokoHunter - Studio Scale Modeling & Prop Building
Sv: SciFi samlesæt oversigt.
« Svar #1 Dato: Maj 20, 2009, 11:55:49 am »

Her er en mere eller mindre komplet oversigt over alle Star Trek sæt (kun rumskibe .. ikke figurer)

http://www.starshipmodeler.com/trek/trekscales.cfm
Logget
Niels M. Frederiksen

The Barefoot Modelbuilder

Staermose

• Bygger som en pro
  • 777
« Svar #2 Dato: Maj 20, 2009, 13:20:30 pm »

Her en liste over nye samlesæt i 2009. Det er fortrinsvis figure, men blandt dem er der en del der kan komme ind under scfi genren. En stor del af resten er fantasy og comics. Langt de fleste sæt kommer fra mindre producenter.

http://home.cshore.com/bucwheat/2k9/2k9.htm
Logget

Staermose

• Bygger som en pro
  • 777
« Svar #3 Dato: December 08, 2011, 11:35:26 am »

Her en liste over nye samlesæt i 2009. Det er fortrinsvis figure, men blandt dem er der en del der kan komme ind under scfi genren. En stor del af resten er fantasy og comics. Langt de fleste sæt kommer fra mindre producenter.

http://home.cshore.com/bucwheat/2k9/2k9.htm

Ovenstående side har siden det indlæg flyttet adresse, og modeller for 2011 kan ses her.
Logget