Marschall@
Jeg ændre det med farverne oppe i det første indlæg, som note.
Michael BJ@
Ja, det er faktisk meget interessant og se de danske mærker på dem. Er ved at se om jeg kan få mig, et overblik over hvor mange steder på flyet, at der dansk tekst.
Thomas@
Klasse indlæg Zimmer og klasse tråd den har udviklet sig til.
Fed maskine. Jeg ville ønske at man kunne få en 1/32 konvertering til HK's model til en NF 11 (to sædet med radar næse) som jeg har i min fars logbog...
Taktak

Når du skal igen med en N.F.Mk.11 udgave, så siger du lige til. Jeg har fundet en god stak tegninger af den i dag, ude på arbejdet. Btw canopy er det samme på N.F.Mk.11 og T.Mk.VII
Kkarlsen@
Jeg vil ikke gøre mig til ekspert på de forskellige Gloster Meteor Modeller, men halen ser ud til at være hér...
Ud fra det du har på det første billede kan du lave en Meteor F.Mk.8 eller en FR.Mk.9 (Recce udgave, de har dog ikke været i Flyvevåbnet).
og den tosædede version, her...
Ja, det er en Meteor T.Mk.VII.
Er alle Meteorer udstyret med vinger der kan foldes?
Mig bekendt ja.
Jan Poulsen@
Se det var en nyt detalje for mig - tak!! Jeg vil klip det op i det første indlæg som en note.
Jeg skal se om jeg kan finde flere billeder af 44-483 i sølv bemaling.
Pt. sidder jeg også og venter på svar fra Xtradecal, de er i gang med en serie som hedder "Gloster Meteor F.Mk.8 Collection". De har sendt de to første ark ud. Jeg har tilbudt dem min hjælp, med en decals til en dansk. Så må vi se hvad der kommer ud af det.
MVH
Zimmer