Modelbygning > Biler, lastbiler og MC

dodge carryall (var: Søger conversion kit dodge carryall)

(1/4) > >>

Benny:
Jeg søger:
Azimuth conversion kit dodge carryall.

runcare:
Du bør lige vide at hækdøren er forkert på det gamle konversion sæt; Carryall's hækdør var 2-delt, hvor den øverste del åbnede opad og den nederste åbnede nedad og kunne bruges som lad. Azimuth lavede den også som 2-delt, men fejlagtigt som åbnende ud til hver sin side. Så det kræver yderligere en forbedring af sættet, dersom det skulle lykkes dig at opspore det - det er jo tudsegammelt 

Benny:
Ok tak for info, det havde jeg ikke tænkt over.

runcare:
Derudover kvajede Azimuth sig ved yderligere at støbe dørene i ét med hele ruffet - så det vil kræve en ren omgang scratchbygning på eksisterende plastmodeller af Dodge hjulkøretøjer at lave den udgave.

S-Model fra Polen (ophørt), lavede senere en billigere kopi af sættet. Desværre også incl. nøjagtig de samme fejl. Rent fup >:(

Skybow havde den som 'coming soon' nyhed, kort før de solgte deres rettigheder til AFV Club, som ikke har videreført ideen. Så der eksisterer, så vidt vides, ikke nogen 1/35 model af den version, desværre :( Jeg synes nemlig også den kunne være interessant :) selvom amerikanerne ikke byggede den efter 1942. 

Benny:
Det lyder da ikke godt, jeg kunne nu godt leve med at dørene ikke kan åbne, men det skulle gerne kunne passe på undervognen.
Jeg har både en wc51 og en ambulance gemt til formålet, men de kommer åbentbart til at vente længe :(

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version