Danske Modelbyggere Forum

• August 21, 2017, 19:40:39 pm
  • Velkommen, Gæst
log ind eller registrér.

Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Avanceret søgning  

Nyheder:

Forfatter Emne: Photobucket  (Læst 127 gange)

Bjørn

• Garvet modelbygger
  • Kgs. Lyngby
Photobucket
« Dato: August 06, 2017, 12:12:43 pm »

Ud over det uanstændige krav som de stiller, er der andre mere alvorlige ting der foregår, ud over at tempoet er blevet ekstremt langsomt.

Har du fotos liggende på Photobucket, er det nok en god idé at få dem lagt over på din PC hvis du ikke har kopier dér.
Jeg har nemlig opdaget, at der sker mærkelige ting med mine albums. Nogle billeder bliver erstattet af symbolet med “3RD PARTY HOSTING”. På min konto hos Photobucket??
Andre billeder kan ikke vises når man vil åbne dem. Man må så trylle lidt med at overføre til andet bibliotek. Hvad værre er, har jeg fået slettet næsten alle fotos i et af mine biblioteker. Der er umuligt at se hvad der er sket, men der var lige pludselig kun ét foto tilbage og jeg har ikke fjernet de andre.

Nogen forsøger at forklare deres ublu krav med, at der kommer færre reklamepenge ind, men man kan jo blive reklamefri for $ 2.49 pr. måned. Det er ca. $ 30 pr. år og det må jo være hvad reklamerne er værd og ikke de $ 400 de kræver.

Hilsen Bjørn

PS. Nu kommer skiltet med  “3RD PARTY HOSTING” op på flere og flere fotos, men man kan omgå det ved at vise billedet i kopibart format. Flere er dog blokeret, men så kopierer man bare til samme mappe. Det er utrolig hvor meget pis de laver.  >:(
« Senest Redigeret: August 06, 2017, 17:53:33 pm af Bjørn »
Logget
Sturmgeschütz er sagen