Danske Modelbyggere Forum

• Oktober 20, 2017, 19:52:17 pm
  • Velkommen, Gæst
log ind eller registrér.

Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Avanceret søgning  

Nyheder:

Forfatter Emne: AROS 2017 Reflektioner fra arrangørene  (Læst 307 gange)

Bo

• DMB-Udstiller
  • Bygger som en pro
  • *
  • Århus
    • Mig
AROS 2017 Reflektioner fra arrangørene
« Dato: September 19, 2017, 15:29:18 pm »

AROS 2017 er nu afholdt, og i den forbindelse vil jeg lige skrive et par ord
Først og fremmest tak for den store opbakning til vores arrangement. Jeg bliver så glad i låget af at tænke på
hvor bredt det danske modelbygningsmiljø var repræsenteret, både interessemæssigt og geografisk.
Som ekstra bonus havde vi besøg af både PMC Lübeck og C-4,  jeg hæfter mig også ved, vi havde besøg af DTMC.
Dejligt at se deres flotte modeller og mærke deres venlighed og  imødekommenhed.
Jeg håber rigtig meget at se dem alle igen til AROS 2018.
Der blev fredag lørdag og søndag ydet en gæv kæmpe indsats. Fra min side skal lyde en kæmpetak til arrangør gruppen :

Thomas Pnæv
Niels Høyer   
Carlos Da Silva     
Søren Rigtig
Søren 72   
Jan Terma 
Bobber Møller 
Clemens Riewerts   
 Hans Eli Andreasen
Thomas Tog
Anders Bentzen
Alessandro Malusa'
Jimmy Wæhrens
Rasmus Thomsen
Frank Sørensen
Poul Melgaard

I den sammenhæng vil jeg fremhæve et par stykker, som ud over at knokle fredag, lørdag og søndag,  har ydet en ekstra stor indsats i det skjulte op til konkurrencen.

Carlos Da Silva arbejde utrætteligt med at skaffe sponsorater fra detail forretninger og impotører, Han fik også vores arrangement optaget i kluturby 2017; http://www.aarhus2017.dk/da/kalender/aros-open-2017-modelbygnings-konkurrence/21082/ , oveni han lavede sågar en del af den mad der blev fortærret om søndagen.

Jan Terma arbejde ihærdigt med vores sponsorater og under AROS styrrede han vores logestik.

Niels Høyer havde en stor andel i at det lykkedes os at få det nødvendige antal udstillingsborde.

Søren 72 styrede alle tilmeldinger med sikker hånd, således at folks ankomst og registrering forløb uden problemer.

Poul Melgaard og Thomas Tog ydede en stor indsats i fremstillingen af vores vejvisnings skilte

Carlos De Silva og Niels Høyer udførte en stor indsats med at udsætte og indsamle vores vejskilte.

Clemens Riewerts har i tiden op til AROS, brugt rigtig meget tid på at arbejde med vores hjemmeside, skrive vores tyske reklame folder, og diverse andet grafisk arbejde, og brugte stort set hele lørdagen og søndagen på at fotografere, og hvor resultatet allerede kan ses på bl.a  DMB facebook.

Der skal også lyde en kæmpe tak til alle dommerne, Vi var meget tilfredse med den måde dommerne rent geografisk dækkede landet, der var bl.a dommere fra Randers, Viborg, Kolding, Horsens,  Ålborg, Hjørring, Esbjerg, Fyn, Sjælland, Malmø og Lübeck.
Vigtigst af alt, de mange dommere, betød igen at ingen fra Århus modelbyggeklub behøvede at være dommer, hvilket er et klart succeskriterier.
Vi ser frem til jeres feedback, og vil tage de mange forslag til nye tiltag og/eller forbedringer under seriøs overvejelse.

Jeg vil også bede alle jer modelbyggere i Danmark, tænke på vores sponsore, som var tilstede til AROS 2017 ;

Stoppel Hobby
Randers Hobby import
Skala Hobby
Customs color
JK hobby

Samt dem der støttede AROS 2017
Gorm I Hinnerup (Bertelsens cykelservice)
Airbrush-shop.dk
MID hobby

Det er deres støtte der gør et arrangement som AROS muligt, vær søde og have det i tankerne næste gang i skal bruge et byggesæt eller tilbehør.

Stor tak til alle jer der deltog, vi håber at se jer alle til AROS 2018.

På vegne af Århus modelbyggeklub.

Bo
« Senest Redigeret: September 19, 2017, 22:25:29 pm af Bo »
Logget
"Men folk er generelt "bange" for andre som tør tage initiativ, det skulle jo nødig komme til at lykkes for dem"

http://www.aros-aamk.dk/

airbrush-shop.dk

• Nyt medlem
  • *
    • Airbrushshop Danmark
Sv: AROS 2017 Reflektioner fra arrangørene
« Svar #1 Dato: September 21, 2017, 08:06:10 am »

Hej med jer,

vi håber i havde et rigtig godt arrangement og vi er glade for vi kunne bidrage med præmier til nogle af de heldige vindere  :)
Desværre havde vi ikke tid til selv at deltage. 
Logget
MVH
Heidi & Lars Christensen
Airbrushshop Danmark
www.airbrush-shop.dk

runcare

• Garvet modelbygger
Sv: AROS 2017 Reflektioner fra arrangørene
« Svar #2 Dato: Oktober 09, 2017, 19:31:26 pm »

Tillykke med at I har fået et arrangement af en størrelse og kvalitet, som menes at kunne være en værdig efterfølger til EÅ - og som mange har givet rosende ord med på vejen - op at stå i Århusområdet. Men når I sådan har haft en "hoffotograf" til at rende rundt og tage billeder, ville der så være noget i vejen for at nogle af dem blev lagt op her på sitet og ikke kun på Facebook; Bo skriver jo selv "bla. på Facebook". Og selvom det måske kan virke underligt, er vi faktisk nogle her til lands, som har det fortrinligt med ikke at gøre Facebook til en del af vores privatliv.

Hvilke andre steder skulle det derfor være, hvis det ikke også netop skulle være her, hvor roserne spredes? Med mindre der selvfølgelig har foregået noget, som ikke tåler offentliggørelse.......såsom forskellige happenings, happy hours etc. ;D?     
Logget