Danske Modelbyggere Forum

• April 19, 2019, 09:21:23 am
  • Velkommen, Gæst
log ind eller registrér.

Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Avanceret søgning  

Nyheder:

Forfatter Emne: KRAMKISTEN. Salg af panser, fly, skibe, bøger og mange flydecals. OPDATERET 19/4  (Læst 14606 gange)

Bjørn

• Garvet modelbygger
  • Kgs. Lyngby

Indholdet var forældet, men jeg må jo ikke selv fjerne indlægget.

Hilsen Bjørn
« Senest Redigeret: Marts 27, 2019, 18:22:59 pm af Bjørn »
Logget
Intet hjem uden en Sturmgeschütz.

Bjørn

• Garvet modelbygger
  • Kgs. Lyngby

Indholdet var forældet, men jeg må jo ikke selv fjerne indlægget.

Hilsen Bjørn
« Senest Redigeret: Marts 27, 2019, 18:23:18 pm af Bjørn »
Logget

Bjørn

• Garvet modelbygger
  • Kgs. Lyngby

Ud over de spredte “nye” sæt og bøger der er kommet på, er der sat en masse ned i pris.  :)
Vi kører jo en slags hollandsk udsalg og sætter udvalgte sæt, tilbehør og bøger ned hver måned.
Denne gang orker jeg ikke at tælle hvor mange ting der denne gang er blevet billigere.  :o
Det er ALT det resterende Eduard flyæts, Aires, CMK detaljering, Hi-Tech, Paragon og Xtra Parts, samt en stor del af bøgerne, hvor der er mange gode tilbud på udgåede titler. Spredt over det hele er der også en række enkeltstående prisnedsættelser på sæt fra Academy, Airfix, Dragon, Italeri og andre. Meningen er jo, at vi skal have tingene ud i cirkulation igen.

Vi har prøvet at afdække hvordan det står til med decalfirmaerne. Efter navnet har vi knyttet en bemærkning, hvis firmaet er ophørt.

Hilsen Bjørn
« Senest Redigeret: Marts 28, 2019, 10:50:15 am af Bjørn »
Logget

Bjørn

• Garvet modelbygger
  • Kgs. Lyngby

Så er der røget et par bøger på (og en del forsvandt) blandt andet en om taktik for Tiger I & II samt en af de meget detaljerede fra Aero Detail. De er ganske svære at få fat i til en rimelig pris. De var da dyre nok da de udkom.

Hilsen Bjørn
Logget