Danske Modelbyggere Forum

• December 12, 2017, 15:25:49 pm
  • Velkommen, Gæst
log ind eller registrér.

Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Avanceret søgning  

Nyheder:

Forfatter Emne: Er det slut med kampagner?  (Læst 169 gange)

SteenB

• Modelbygger
Er det slut med kampagner?
« Dato: November 23, 2017, 09:42:26 am »

Jeg har kun været medlem herinde i ca. 2½ år, og i den tid, har der - så vidt jeg kan se - ikke været nogen kampagner.

Er det slut med den slags, eller kunne "nogen" evt. overveje om det skulle genoptages? Just asking.  8)

Mvh
Steen
Logget
Skala 1:32, 1:35, 1:48 - nå ja og så da også lige lidt 1:24! :-)

Flemming Hansen

• Bygger som en pro
    • International Plastic Modellers Society Denmark
Sv: Er det slut med kampagner?
« Svar #1 Dato: November 23, 2017, 12:07:38 pm »

Hej

Jeg ved intet om det er slut eller hvad - men du kan jo selv bladre igennem indslagene i de afholdte kampagner eller konkurrencer og se 'miljøaftrykket' om man så må sige...

Fælles for det er, at det starter med et brag - de obligatoriske billeder af åbne æsker og stakkevis af tilbehør der skal monteres på dyret. Derefter laaaaaaaaang tavshed og så indlægget om at "jeg vist ikke rigtigt nåede videre". Enten blev ambitionen for voldsom eller også skete der det, der altid sker - nemlig at det nyeste indkøbte sæt er langt mere interessant end alle tidligere indkøbte sæt!  ;D

Hvis der skulle laves en kampagne eller konkurrence skulle den være meget bredt formuleret for at ramme så mange som muligt. Den kunne passende hedde: Så byg da noget!

mvh

Flemming
Logget

Jens

• Administrator
  • Bygger som en pro
    • amarc.dk
« Svar #2 Dato: November 23, 2017, 12:27:06 pm »

Flemming rammer hovedet på sømmet her. Vi droppede kampagnerne - i hvert fald for en stund - fordi der sjældent var nogen, der fik færdiggjort deres projekter.

Vi er selvfølgelig åbne for at lave kampagner igen på et tidspunkt, hvis der er stemning for det.

Jens
Logget
Jens Jensen
www.amarc.dk

Byg, som skal du dø i morgen, men køb, som skal du leve for evigt!

SteenB

• Modelbygger
« Svar #3 Dato: November 23, 2017, 15:06:06 pm »

Hej begge to

Tak for svarene, og ja; det var også det der var min oplevelse ved at løbe gennem div. tråde, at de forskellige kampagner for en del/størstedelens vedkommend løb ud i sandet........ 8)

Mvh
Steen
Logget
Skala 1:32, 1:35, 1:48 - nå ja og så da også lige lidt 1:24! :-)