Danske Modelbyggere Forum

• Maj 25, 2018, 16:39:15 pm
  • Velkommen, Gæst
log ind eller registrér.

Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Avanceret søgning  

Nyheder:

Forfatter Emne: kuk i systemet  (Læst 322 gange)

runcare

• Bygger som en pro
kuk i systemet
« Dato: Januar 26, 2018, 19:12:04 pm »

Oplevede i går atter at få at vide at " jeg ikke havde ret til at skrive indlæg, da jeg ikke var blevet registret", efter jeg var logget ind og havde skrevet et længere indlæg >:( >:( >:( >:( Det kunne jeg så skrive om nok engang! Det er muligt mine 60 min. var overskredet, så ok. Men DØD IRRITERENDE er det lige hver gang.

I dag opdagede jeg til gengæld at jeg pludselig var blevet GÆST undervejs, på trods af at mit brugernavn stadig stod i linie oversigten med aktive brugere. Så jeg har været nødt til at logge ind igen, for at kunne logge ud senere. Hvordan forklarer I den? 
Logget

Jens

• Administrator
  • Bygger som en pro
    • amarc.dk
Sv: kuk i systemet
« Svar #1 Dato: Januar 26, 2018, 19:47:13 pm »

Oplevede i går atter at få at vide at " jeg ikke havde ret til at skrive indlæg, da jeg ikke var blevet registret", efter jeg var logget ind og havde skrevet et længere indlæg >:( >:( >:( >:( Det kunne jeg så skrive om nok engang! Det er muligt mine 60 min. var overskredet, så ok. Men DØD IRRITERENDE er det lige hver gang.

Hvis du vælger kun at være logget ind i 60 minutter, og du er længere tid end 60 minutter om at skrive et indlæg, så er det ganske selvforskyldt, at dit indlæg går tabt.
Som jeg tidligere har anbefalet, så kan man vælge at være logget ind altid. Man har altid muligheden for at logge ud igen, og så risikerer man ikke, at ens lange indlæg forsvinder ud i ingenting.

Citér
I dag opdagede jeg til gengæld at jeg pludselig var blevet GÆST undervejs, på trods af at mit brugernavn stadig stod i linie oversigten med aktive brugere. Så jeg har været nødt til at logge ind igen, for at kunne logge ud senere. Hvordan forklarer I den?

Det er ret enkelt: oversigten viser de brugere, der har været aktive inden for de seneste 15 minutter, og altså ikke nødvendigvis de brugere, der er logget ind.

Jeg ser intet i det, du skriver, der indikerer, at der er fejl ved forummet.

Jens
Logget
Jens Jensen
www.amarc.dk

Byg, som skal du dø i morgen, men køb, som skal du leve for evigt!

Staermose

• Bygger som en pro
  • 777
« Svar #2 Dato: Januar 27, 2018, 10:02:13 am »

...havde skrevet et længere indlæg...

Der er jo også den mulighed at forfatte længere indlæg i et tekst program, og så derefter kopiere sin tekst ind i sit indlæg.
Logget
"You see what happens when you have fun with a stranger in the Alps?"

Stormer

• Bygger som en pro
  • Seeland
« Svar #3 Dato: Januar 27, 2018, 15:45:00 pm »

Citér
Der er jo også den mulighed at forfatte længere indlæg i et tekst program, og så derefter kopiere sin tekst ind i sit indlæg.

...eller fatte sig i korthed!
Logget
Sturmer