Danske Modelbyggere Forum

• Maj 24, 2019, 09:55:06 am
  • Velkommen, Gæst
log ind eller registrér.

Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Avanceret søgning  

Nyheder:

Forfatter Emne: Young Miniatures 1/10 amerikansk soldat i Irak  (Læst 161 gange)

J:J

• Global Moderator
  • Bygger som en pro
Young Miniatures 1/10 amerikansk soldat i Irak
« Dato: Januar 19, 2019, 14:01:36 pm »

En U.S. Marine i Irak med en maskot i rygsækken har inspireret denne byste, og med sættet får man et foto af den pågældende soldat. Jeg har brugt farver fra Scale75, Vallejo og Tamiya og pastels fra CMK og Uschi van der Rosten. Digital-camouflagen (MARPAT Desert) er lavet med Vallejo 70.873, 70.884, 71.249 og 71.327, som til slut blev moduleret med Tamiya Buff. Plinten/soklen er fremstillet af Jacob Hederstierna-Johnsen.

/ J:J
Logget

Jens

• Administrator
  • Bygger som en pro
    • amarc.dk
Sv: Young Miniatures 1/10 amerikansk soldat i Irak
« Svar #1 Dato: Januar 19, 2019, 22:36:18 pm »

Nu har jeg jo haft lejlighed til at se busten med egne øjne, mens den var WIP, og billederne snyder altså. De får MARPAT pixelmønsteret til at se stort og ligetil ud, men de pixels er jo bittesmå i virkeligheden.

Virkelig en flot buste, Jacob!

Jens
Logget
Jens Jensen
www.amarc.dk

Byg, som skal du dø i morgen, men køb, som skal du leve for evigt!

J:J

• Global Moderator
  • Bygger som en pro
Sv: Young Miniatures 1/10 amerikansk soldat i Irak
« Svar #2 Dato: Januar 20, 2019, 14:20:31 pm »

Mange tak! ;D Hvis jeg nogensinde skulle få den vanvittige idé at male MARPAT på en byste igen, vil jeg nok bruge en endnu finere pensel, end den jeg brugte her, for som vi har snakket om, måtte pixlerne gerne være en my mindre (selvom de under alle omstændigheder nok ville være umulige at male 100% skalatro).

Vh
Jacob
Logget