Kampagner og konkurrencer > Kampagner

Forslag til kampagne

(1/5) > >>

Mikkel:

Hvad med en "Fra skrot til flot" eller omvendt. Altså, hvis man har en eller flere modeller der er "lidt" manglefulde, hvor man scartch bygger, eller bruger resin tilbehør, til at gøre modellen flot.

Omvendt: Hvor man f.eks kunne bygge en bil der er forladt i en skov osv.

Jeg ved godt at beskrivelsen ikke er helt god, men overskriften siger vel sig selv... håber jeg :)

Venlig hilsen MIkkel

James Humble:
Det synes jeg faktisk er en rigtig god ide´ netop fordi alle kan deltage

Mikkel:
HEJ

Hvordan kommer vi videre her fra?

Er der andre end mig og Hansen der ville være med?

Mvh MIkkel

Flemming Hansen:
Hej

Du starter bare.

Hvis du med et skrotsæt mener et der er opgivet tidligere, så er jeg sikker på at disse projekter samlet set sikkert kunne bruges som fundament ved Femern broen for de tilstedeværende deltagere på dette forum. Men derfra til så at tage det frem igen og 'syre det af' og begynde forfra... arjjj. Der er nye og mere knitrende sæt i inventaret, hvor æsken lige skal lukkes op osv. Det er møj mere spændende!

Det mest aktive emne her er jo "se hvad jeg lige har fået ind ad døren" og det afspejler jo nok sådan set den gennemsnitlige aktivitet meget godt - inkl. min egen - jeg skal ikke spille hellig!

Så hvis du starter med at lave et sådan projekt - jamen så kan det da være at andre følger trop. Det kunne jo være at nogen følte sig inspirerede. Jeg vil dog nok sige med egne erfaringer in mente i fortidens knapt så velbeslåede minder, så er det røv og nøgler at sidde og rette op på gamle fejl. Been there, done that, got the t-shirt! Dagens knapt så økologiske løsning er nu blevet at smide det gamle skidt ud og investere i et nyt sæt. Det koster naturligvis men sådan er det.

Flot at der er nogen der gider - jeg mindes en Chevette her på forum - men det stadie har jeg dog passeret. Så før an. Vis hvad du har i sinde og gå i gang med det.

mvh
Flemming

Bo:
For at citere en reklame som ses i Tv for tiden
Du har da vist NEJ hatten på idag hva ?

I øvrigt er din påstand om hvad posteringerne herinde, på Danmarks bedste modelbygnings forum,
indeholder noget sludder !
De sidste 100 posteringer indeholder 8 posteringer om hvad folk har indkøbt.
Resten er en skønsom blanding af modelbygningssnak, herunder f.eks Peer som har færdiggjort en
utrolig smuk BF 109, et nydeligt færdiggjort rumskib, en snak om et 1/72 Vacform biplan vandflyver og en meget interresant snak om hvilke fly Adolf Galland fløj i.

Hos Sirius patruljen har de et ordsprog, "Den der brokker sig over maden, overtager straks køkkentjansen"......
Hvad med et indlæg om hvad du arbejder på fortiden, gerne med billeder om dine fremskridt, det gad jeg godt læse

Bo

--- Citat fra: elpe efter August 14, 2010, 16:50:52 pm ---
.

Det mest aktive emne her er jo "se hvad jeg lige har fået ind ad døren" og det afspejler jo nok sådan set den gennemsnitlige aktivitet meget godt - inkl. min egen - jeg skal ikke spille hellig!

Flemming

--- Afslutning på citat ---

Navigering

[0] Emneindeks

[#] Næste side

Skift til fuld version