Danske Modelbyggere Forum

• Oktober 14, 2019, 00:29:02 am
  • Velkommen, Gæst
log ind eller registrér.

Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Avanceret søgning  

Nyheder:

Forfatter Emne: 1/350 IJN Nagato  (Læst 1776 gange)

monrad

• Modelbygger
1/350 IJN Nagato
« Dato: August 29, 2010, 19:27:39 pm »

Jamen dog jamen dog, så bygger jeg lige et skiv, ja hvem havde dog troet det !

Men altså de her nye Hasagawa skibe de er altså flotte, så det skal altså prøves, og for os selvpinere som elsker photo etch så ligger det lige for.

Så sidste år til Esbjerg åben løb jeg ind i det her sæt med alle etch sættene til, og det var jo ikke til at stå for slet ikke når man fik en god pris.

Jeg er nu rimelig sikker på at det ikke bliver et sæt jeg bare sætter mig ned og begynder og så fortsætter til jeg er færdig uden og lave andet i mellem tiden, det er det simpelthen for stort til, så det bliver mere noget med og bygge lidt ad gangen og stille det til side og så vende tilbage til det senere.

Selvom det ikke har nær så meget photo etch som Akagi'en som krokohunter bygger så synes jeg nu det er en anseelig mængde alligevel.

Jeg har ind til videre fået samlet skorstenen og alle projektørerne for ligesom og komme stille igang med al den photo etch, og så har jeg fået begyndt på kanontårnene. Skrog halvdelene er limet sammen og dækket er limet på, det må være nok ind til videre.

Logget
Thomas Nielsen

Bo

• Bygger som en pro
  • Århus
    • Mig
Sv: 1/350 IJN Nagato
« Svar #1 Dato: August 29, 2010, 23:02:39 pm »

Hej Monrad

Det ser super spændende ud..... Lad mig gætte, købte du den af Nikkeleg???

Glæder mig til at se mere

Bo
Logget
"Men folk er generelt "bange" for andre som tør tage initiativ, det skulle jo nødig komme til at lykkes for dem"

http://www.aros-aamk.dk/

monrad

• Modelbygger
« Svar #2 Dato: August 30, 2010, 16:43:39 pm »

Jeps ... du kender Hardy, når han kan se man er lidt forelsket så er han hurtig, og så er han jo heldigvis til og snakke med så jeg fik en fornuftig rabat ... men det er stadigvæk et dyrt sæt. Jeg må dog sige at det ind til videre virker som om det er pengene værd, i forhold til de par Tamiya 1/350 skibe jeg har prøvet som bestemt er fine sæt, så har det her altså bare lige det ekstra, det er utrolig flot lavet fra Hasegawa's side, det passer godt sammen og virker gennemtænkt.
Logget
Thomas Nielsen

Bo

• Bygger som en pro
  • Århus
    • Mig
« Svar #3 Dato: August 30, 2010, 21:56:30 pm »

Hejsa

Det glæder mig at hardy har fået solgt sættet, Min kærste havde bemærket at jeg havde beundret sættet til
hobby messen i viborg i 2008, også købte hun det sku og gav mig det i julegave.

IJN er ikke min store interresse, så jeg byttede sættet 3 juledag og har fået en røvfuld gode sæt i stedet

Dejligt at der nu er nogen der bygger det, og ja jeg synes det er pengene værd

Bo
Logget
"Men folk er generelt "bange" for andre som tør tage initiativ, det skulle jo nødig komme til at lykkes for dem"

http://www.aros-aamk.dk/