December 07, 2023, 12:04:20 pm Velkommen, Gæst log ind eller registrér. 1 Time 1 dag 1 uge 1 måned Altid Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde Nyheder: Hjem Hjælp Søg Kalender Gallery Log ind Registrér Danske Modelbyggere > Modelbygning > Diorama > Igangværende projekter > Defending the reich « forrige næste » Sider: 1 2 [3] 4 Udskriv Forfatter Emne: Defending the reich (Læst 17458 gange) Jesper Bygger som en pro Indlæg: 1.104 If you se me running try to keep up. Sv: Defending the reich « Svar #30 Dato: December 02, 2010, 11:53:39 am » Citat fra: Jan efter December 02, 2010, 11:40:18 amDet ser godt ud! - med hensyn til titlen, så kan du overveje at snige noget af den desperation ind, der prægede kampene til sidst - f.eks. End Kampf in Reichs gebiet.Vh/Janhej JanKan du lige oversæt det til dansk er ikke så stærk i tysk.Jesper. Logget Because you get a kick out of it !!I reject reality and substitute my own !!Fredericia Jylland Danmark Staermose Gæst Sv: Defending the reich « Svar #31 Dato: December 02, 2010, 15:30:15 pm » Citat fra: JesperJo det kan der være noget om, har tænk på at den tyske titel, men ved det ikke, synes ikke (VERTEIDINGUNG) lyder godt.Jesper.Det var skam ikke meningen at det SKULLE være en af de to. De fleste medlemmer herinde er da heldigvis stadig tildelt fri vilje Min indlæg skulle kun ses som et forslag, og jeg er da glad for at du har taget det op til overvejelse. Logget Jesper Bygger som en pro Indlæg: 1.104 If you se me running try to keep up. Sv: Defending the reich « Svar #32 Dato: December 02, 2010, 17:03:10 pm » Citat fra: Staermose efter December 02, 2010, 15:30:15 pmCitat fra: JesperJo det kan der være noget om, har tænk på at den tyske titel, men ved det ikke, synes ikke (VERTEIDINGUNG) lyder godt.Jesper.Det var skam ikke meningen at det SKULLE være en af de to. De fleste medlemmer herinde er da heldigvis stadig tildelt fri vilje Min indlæg skulle kun ses som et forslag, og jeg er da glad for at du har taget det op til overvejelse.Nu har jeg jo ikke lagt mig fast på noget endnu. Men tog bare det du siger op til overvejelse. Logget Because you get a kick out of it !!I reject reality and substitute my own !!Fredericia Jylland Danmark Hurtig Heinz Modelbygger Indlæg: 109 Sv: Defending the reich « Svar #33 Dato: December 02, 2010, 21:54:11 pm » Titlen holder da vand "The Reich" er da en del af den engelske terminologi ang. WW2 Logget Jesper Bygger som en pro Indlæg: 1.104 If you se me running try to keep up. Sv: Defending the reich « Svar #34 Dato: December 03, 2010, 10:52:48 am » Citat fra: Hurtig Heinz efter December 02, 2010, 21:54:11 pmTitlen holder da vand "The Reich" er da en del af den engelske terminologi ang. WW2Tak for den info så er der jo ikke nogen grund til at ændre titlen Jesper Logget Because you get a kick out of it !!I reject reality and substitute my own !!Fredericia Jylland Danmark Jesper Bygger som en pro Indlæg: 1.104 If you se me running try to keep up. Sv: Defending the reich « Svar #35 Dato: December 03, 2010, 11:00:27 am » Nå tilbage til byggeriet.Det næste bliver at få lavet vand der til har jeg købt heki aqua.Jesper[vedhæftning slettet af admin] Logget Because you get a kick out of it !!I reject reality and substitute my own !!Fredericia Jylland Danmark Carsten Bygger som en pro Indlæg: 859 Køge/Tureby Sv: Defending the reich « Svar #36 Dato: December 03, 2010, 11:25:52 am » Altså i Königsbrück er det sådan et pjevset vandløb og gadekrydset ligger næsten lige så tæt på, så... Du er sikker på at du ikke bygger efter en vision? Det er altså flot lavet det vandløb. Jeg har prøvet at kikke på de der heki vandposer - men de røg op på hylden igen i løbet af et split-sekund. Logget Jesper Bygger som en pro Indlæg: 1.104 If you se me running try to keep up. Sv: Defending the reich « Svar #37 Dato: December 03, 2010, 11:38:24 am » Citat fra: Carsten efter December 03, 2010, 11:25:52 am Altså i Königsbrück er det sådan et pjevset vandløb og gadekrydset ligger næsten lige så tæt på, så... Du er sikker på at du ikke bygger efter en vision? Det er altså flot lavet det vandløb. Jeg har prøvet at kikke på de der heki vandposer - men de røg op på hylden igen i løbet af et split-sekund. Måske hvem ved der er mere mellem himmel og jord end man umiddelbart kan se .Ja det bliver spændende med det der vand, sidste gang jeg skulle prøve, at lave vand på et dio, løb alt vandet ud på bordet og gulvtæppet det gav ikke ekstra point hos konen Jesper Logget Because you get a kick out of it !!I reject reality and substitute my own !!Fredericia Jylland Danmark Jesper Bygger som en pro Indlæg: 1.104 If you se me running try to keep up. Sv: Defending the reich « Svar #38 Dato: December 08, 2010, 19:18:16 pm » Så fik jeg lavet vand i åen.Jesper[vedhæftning slettet af admin] Logget Because you get a kick out of it !!I reject reality and substitute my own !!Fredericia Jylland Danmark Kent Bygger som en pro Indlæg: 660 Sv: Defending the reich « Svar #39 Dato: December 08, 2010, 20:25:30 pm » CitérSå fik jeg lavet vand i åen.Hvis udenforstående læste den sætning.... Det ser altså imponerende ud...håber du holdt point scoren hos konen Logget Motorcyklister ved, hvorfor hunden stikker hovedet ud af bilvinduet. Carsten Bygger som en pro Indlæg: 859 Køge/Tureby Sv: Defending the reich « Svar #40 Dato: December 08, 2010, 20:32:29 pm » Uha, uha - flot. Logget Jesper Bygger som en pro Indlæg: 1.104 If you se me running try to keep up. Sv: Defending the reich « Svar #41 Dato: December 08, 2010, 20:33:43 pm » Citat fra: Kent efter December 08, 2010, 20:25:30 pmCitérSå fik jeg lavet vand i åen.Hvis udenforstående læste den sætning.... Det ser altså imponerende ud...håber du holdt point scoren hos konen Tak takOg jo jo Logget Because you get a kick out of it !!I reject reality and substitute my own !!Fredericia Jylland Danmark Jesper Bygger som en pro Indlæg: 1.104 If you se me running try to keep up. Sv: Defending the reich « Svar #42 Dato: December 08, 2010, 20:42:12 pm » Har også været i gang med brosten helvede, løb "desvære " tør for dem, men der er nye forsyninger på vej, fra great britain.Jesper[vedhæftning slettet af admin] Logget Because you get a kick out of it !!I reject reality and substitute my own !!Fredericia Jylland Danmark Jens Administrator Bygger som en pro Indlæg: 5.011 Sv: Defending the reich « Svar #43 Dato: December 08, 2010, 20:42:36 pm » Jesper, du kan lige så godt melde dig til at fremvise diorama-teknikker på modelseminaret med det samme! Jens Logget Jens Jensenwww.amarc.dkByg, som skal du dø i morgen, men køb, som skal du leve for evigt! Jesper Bygger som en pro Indlæg: 1.104 If you se me running try to keep up. Sv: Defending the reich « Svar #44 Dato: December 08, 2010, 20:44:36 pm » Citat fra: Jens efter December 08, 2010, 20:42:36 pmJesper, du kan lige så godt melde dig til at fremvise diorama-teknikker på modelseminaret med det samme! JensDet kan jeg da godt Jens er altid klar med et godt råd eller to.Jesper Logget Because you get a kick out of it !!I reject reality and substitute my own !!Fredericia Jylland Danmark Udskriv Sider: 1 2 [3] 4 « forrige næste » Danske Modelbyggere > Modelbygning > Diorama > Igangværende projekter > Defending the reich