December 07, 2023, 10:42:40 am Velkommen, Gæst log ind eller registrér. 1 Time 1 dag 1 uge 1 måned Altid Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde Nyheder: Hjem Hjælp Søg Kalender Gallery Log ind Registrér Danske Modelbyggere > Modelbygning > Figurer > Igangværende projekter > Hela « forrige næste » Sider: [1] Udskriv Forfatter Emne: Hela (Læst 3384 gange) Thomas Forhandler Nyt medlem Indlæg: 22 No Rest For The Wicked! Hela « Dato: December 27, 2010, 19:02:07 pm » Fik lige malet det meste af basen idag. Fantastisk lækker... her er et lille sneak peak. Logget Thomas Schwerdtfegerwww.wickedworkshop.dk - No Rest For The Wicked! Thomas Forhandler Nyt medlem Indlæg: 22 No Rest For The Wicked! Sv: Hela « Svar #1 Dato: December 28, 2010, 21:40:00 pm » Så blev der malet lidt airbrush. Logget Thomas Schwerdtfegerwww.wickedworkshop.dk - No Rest For The Wicked! Spike E Garvet modelbygger Indlæg: 326 Sv: Hela « Svar #2 Dato: December 29, 2010, 00:42:17 am » Ah, Riteguytu´s Hela - flotte former (især når hoved-dragten er tilføjet).Hu så godt ude i sort og metal-gron. Glæder mig til at se hvad du kan gøre med hende.Spike. Logget Quocunque jeceris stabit. Thomas Forhandler Nyt medlem Indlæg: 22 No Rest For The Wicked! Sv: Hela « Svar #3 Dato: December 31, 2010, 00:45:04 am » Citat fra: Spike E efter December 29, 2010, 00:42:17 amAh, Riteguytu´s Hela - flotte former (især når hoved-dragten er tilføjet).Hu så godt ude i sort og metal-gron. Glæder mig til at se hvad du kan gøre med hende.Spike.Det er nemlig sandt. Den er virkelig lækker og det er fedt at male i den skala da man virkelig kan få brugt sin airbrush. Hans udgave med metalfarver er super lækker. Jeg prøver at gå lidt mere efter tegneserie udgave. Nu må vi også se hvor langt mine evner rækker, det er stadig meget nyt for mig, det her figurmaling. Logget Thomas Schwerdtfegerwww.wickedworkshop.dk - No Rest For The Wicked! kristensen Gæst Sv: Hela « Svar #4 Dato: December 31, 2010, 20:14:38 pm » Citat fra: Thomas efter December 31, 2010, 00:45:04 amNu må vi også se hvor langt mine evner rækker, det er stadig meget nyt for mig, det her figurmaling.Jamen så må man da kun sige, at det du har lavet indtil nu er ganske imponerende Logget Udskriv Sider: [1] « forrige næste » Danske Modelbyggere > Modelbygning > Figurer > Igangværende projekter > Hela