Bawan er da ikke så svært, bare dobbelt "v" bliver udtalt som "W" og ikke laaaangt "V"

Hedder selv
Waleed - nej ikke som i (in)
valid men som godt jydsk Hwa´? + lead (guitar'en).
Så skulle det være på plads!

Er 47 år, pt. arbejdssøgende grafiker, bosat i den jydske hovedstad, nu med dobbelt "A"!
- (hva´fan´er der galt med bollen over A'et!?) Har brugt det i snart 40 år uden problemer...

Har bygget siden jeg var ca. 5-6 år. Dengang man skulle lede langt efter andet end Airfix og Tamiya,
messing var noget der havde form som armaturer eller granathylstre og maling blev påført med en kost!
Ja, det var dengang modelbyg var sjov og ikke en videnskab - men hold da helt kaje hvor er det blevet
flot at se på! Hatten af for dem der kan og vil.
Bygger for det meste 1/35 figurer, primært wehrmacht og gør meget i korrekte uniformer,
waffenfarbe osv.osv., samtidig lidt af en amatørhistoriker/arkæolog/researcher/samler m.m.m.
Har rodet en del i jorden ved et tidligere øvelsesområde her i Århus og fundet meget gammelt "bras"
(konens ord for 2.VK tysk udstyr!). Meget af det fundne kan bl.a. ses på
www.4045.dk og andre
hjemmesider. Gi'r gerne en rundvisning, men glem metaldetektoren medmindre du bruger høreværn

Det var kort og godt om mig. Håber at kunne lære nyt og dele ud af min begrænsede viden.
Mvh.
waleed