Hej Kent og Thomas (Bølkov)
Tak for jeres indlæg. Smaddergod video i øvrigt. Yderst informativ.
Mvh Kim.
Rene! (Pinky)
Må jeg anbefale dig at genoverveje dit nedsættende sprogbrug om andre mennesker. Ikke kun her i dette forum, men også ude i livet generelt.
Den slags bemærkninger smitter i virkeligheden kun af på afsenderen selv, (Boomerang effekt kaldes det vist) og ikke på den person, den er rettet imod. I dette tilfælde manden på videoen som i virkeligheden har ulejliget sig med og brugt både tid og energi på at fremstille den til glæde for os andre, der gerne vil vide/lære mere.
Og inden du kalder andre for ”kvaj”, skulle du måske selv lige lære at skrive korrekt. (”Sgu” er et bandeord. Men jeg formoder, at du mener ”Skulle” i stedet for ”Sgu”.
Ellers giver sætningen jo ingen mening.
Endvidere SKULLE der vist have været et punktum efter ordet ”video” og efterfølgende SKULLE ordet ”man” være skrevet med STORT begyndelsesbogstav: "Man”. Du påbegynder nemlig en ny sætning.
Men du kan selvfølgelig til enhver tid henholde dig til, at ”Ingen er forpligtet ud over sine evner”.
Det er naturligvis en ærlig sag. Men dette gælder jo så også manden på videoen.
I øvrigt skal du for resten da være mere end velkommen til at fremstille en bedre video end den ovenfor viste. (Hvis du da kan)
Mvh Kim
Ps.: Skulle der have indsneget sig en eller flere stave- og/eller tegnsætningsfejl i dette mit indlæg, beklager jeg naturligvis dette. Men mine evner rækker desværre ikke længere end som så.
Jeg håber derfor ydmygt på deltagernes forståelse for dette.