Gennem længere tid har min bedre halvdel (AKA “Die Oberbefehlshaberin der Heimat”

) på en pæn måde ladet mig forstå, at det måske kunne være på sin plads med lidt (mere) orden på mit byggebord.
Jeg forstår hende ikke helt, for jeg ved da præcis, hvor jeg har det hele, og hvis ikke, så finder jeg det som regel efter et par timers mere og mere desperat søgen.

Men her til sidst har jeg overgivet mig, og har derfor bl.a. anskaffet mig to vægophæng fra Vallejo, hvor jeg nu har (en del af) mine washes, pigmenter, maling og andet uundværligt mere indenfor rækkevidde.
Det har så betydet ommøblering (og oprydning) på byggebordet. Det gav mig ideen til dette opslag: “Vis mig dig byggebord”. Det er ikke for på nogen måde at snage, men derimod fordi jeg/man måske kan få ideer til en mere funktionel indretning af “arbejdspladsen” ved at se hvordan andre har indrettet sig.
Og jeg må jo så nok hellere gå foran, så nedenfor ser I et par fotos af mit byggebord, samt mit skab, der stille og roligt bliver mere og mere fyldt med modeller.

Mvh
Steen
Nederste foto: lidt af “Hulmurs-isoleringen”.