Jeg har altid være imponeret over de figurer, som man kan se ved diverse konkurrence, blade m.m. Jeg har prøvet at male nogle få figurer i 1/35, men nu vil jeg prøve noget mere, så derfor har jeg købt en US Parattrooper fra Young Miniatures. Nok lidt overkilled i forhold til mine evner, men nu skulle det altså være :-)
Jeg skal hilse og sige, at Young Miniatures kan deres kram. Støbningen i resin er helt i top, med en masse flotte detaljer. Så den glæder jeg mig til at komme i gang med.
Der er ingen bygge vejledning, hvilket nok heller ikke er nødvendigt. Men en bemalingsvejledning kunne være en god hjælp. Så derfor dukker der nogle spørgsmål op, som I måske kan hjæpe med:
Samler I typisk hele busten, inden den males? Eller maler nogen ansigtet særskilt?
Kender nogen en god hjemmeside, som kunne hjælpe med bemalingsvejledning og billeder af uniform og udrustning??
Jeg er i gang med en Sturm Tiger, hvor nogle GI's skal være omkring køretøjet, så derfor bruger jeg disse figurer, som "træning" inden jeg går i gang med denne her. Jeg får lagt nogle billeder ind, når jeg engang er kommet så langt.
h/Finn