Danske Modelbyggere Forum

• September 24, 2023, 09:13:56 am
  • Velkommen, Gæst
log ind eller registrér.

Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Avanceret søgning  

Nyheder:

Aros Open 9-10 september 2023 - info og tilmelding her: https://arosopen.dk

Forfatter Emne: World of Tanks  (Læst 3140 gange)

AlocDrol

• Modelbygger
World of Tanks
« Dato: Marts 11, 2012, 21:46:35 pm »

Hej alle sammen

Nu kan jeg ikke huske om jeg tidligere har nævnt det herinde, men nu gør jeg det for at være på den sikre side... (kan forstå at Bo bruger termen alzhimers-light til lignende tilfælde)

Til jer der er interesseret i panser er der et spil der hedder World of Tanks hvor jeg er sikker på at man kan se de mange flotte detaljer på maskinerne, tænkte at det kunne bruges som research.

Det er tanks fra WWII fra Rusland, Frankrig, Tyskland og USA...

På følgende link kan man se rendering fra 39 tanks, hvis du klikker pået af dem kan du se dem i høj opløsning :-)
http://worldoftanks.com/media/?tag=16

Jeg håber der er nogen der kan bruge det til noget, og skulle det have vagt interesse er spillet 100% gratis at hente og spille :-)
Logget
"Not all those who wander are lost" - Gandalf

Skurk1

• Gæst
Sv: World of Tanks
« Svar #1 Dato: Marts 11, 2012, 23:41:28 pm »

Hej AlocDrol

Jeg spiller selv pågældende spil, fra tid til anden - underholdende, men ikke rigtig referencematerieale, synes jeg, Det er heller ikke realistisk på nogen måde. Man kan man lide shoot'em up spil i en Maus - så er det stedet :)

/Carsten
Logget

monrad

• Modelbygger
« Svar #2 Dato: November 05, 2013, 13:18:03 pm »

Har spillet, spillet siden closed beta ... og er for i øvrigt ved at være grundig træt af det da nye patches hele tiden går efter laveste fælles nævner, så det efterhånden er de dårligste spillere der har det sjovt med spillet.

Anyway, spillet kan ikke bruges som reference materiale, de kørertøjer i spillet som jeg kendte godt i forvejen, har jeg fundet et hav af fejl på, spil det hvis i synes det er sjovt, men lad være med at forvente mere af det end det.
Logget
Thomas Nielsen

runcare

• Bygger som en pro
« Svar #3 Dato: November 12, 2013, 18:15:25 pm »

Kan tilslutte mig de andres kommentarer: spiller ikke selv, men har studeret reklametrailers for det. Og helt ærligt; detaljerne er da en by i Rusland - det kan man ikke bruge til noget som helst! Beklager A.D - men hvis du vil have hardcore detaljer til bygning af modeller, så hedder det stadig op med tegnedrengen og køb den solide litteratur, der er på markedet om emnerne. Kan den så også fåes i form af E - bøger, fylder og vejer de selvfølgelig noget mindre ;)
Logget

AlocDrol

• Modelbygger
« Svar #4 Dato: Januar 21, 2014, 17:57:55 pm »

Ja det kan jeg efterhånden forstå på det... Anyhow, spiller stadig spillet, og synes det er dejligt afslappende af fræse rundt og skyde med store pistoler :-)
Logget
"Not all those who wander are lost" - Gandalf