Lad mig da tilslutte mig koret af dem der synger Bo's Sang (lad den for evigt være kendt som "Bo's Hymne"

) .. og nej jeg gider heller ikke det der med spinat ... Jeg fandt (og finder stadig) Flemmings valg af tid og sted upassende, og det ramte mig bare på det helt forkerte tidspunkt ... jeg beklager meget hvis det stødte nogen ..
EDIT: Jeg har flyttet indlæg der relaterer til mit svar til Flemming over i Slagmarken ... primært for at holde denne tråd relevant!Nok om det, og så tilbage til sagen.
Jeg brugte lige 30-60 minutter efter arrangementet til at gå rundt og snakke med EMF-gutterne og takke dem for alle de helt fantastiske arrangementer de har lavet igennem tiden (tror jeg personligt har deltaget i 10+ stk siden 1997). Jeg er mand nok til at indrømme, at det blev gjort med en klump i halsen. Jeg kan ikke beskrive hvor ked af, jeg er at Esbjerg Åben ikke er mere, og hvor ubeskrivelig meget jeg kommer til at savne det næste år. Det er og har altid været årets højdepunkt for mig. Der kommer til at være et gabende sår i kalenderen næste år

Tusind, millioner tak til Tommy, Steffen, Henrik, Peer, Niels Jørgen og resten af EMF-slænget for at have givet mig og resten af deltagerne nogle uforglemmelige oplevelser igennem tiden!
Jeg håber virkelig, at mange vil tage Tommys afsluttende opfordring til sig, og prøve at arrangere noget fremover. Det behøves jo ikke at starte i samme skala .. start småt og godt, og lad det vokse derfra.
God vind fremover til EMF... hvor jeg dog håber I får blod på tanden igen.