September 29, 2023, 16:33:43 pm Velkommen, Gæst log ind eller registrér. 1 Time 1 dag 1 uge 1 måned Altid Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde Nyheder: Hjem Hjælp Søg Kalender Gallery Log ind Registrér Danske Modelbyggere > Modelbygning > Figurer > Igangværende projekter > Waffen SS Winther dress « forrige næste » Sider: [1] Udskriv Forfatter Emne: Waffen SS Winther dress (Læst 2900 gange) Jesper Bygger som en pro Indlæg: 1.104 If you se me running try to keep up. Waffen SS Winther dress « Dato: August 21, 2013, 20:40:28 pm » Har været i gang med nogle figurer fra Warriors så synes lige jeg vil dele nogle billeder med jer.Er stadig på kravlestadie og vil gerne lære at gå Jesper Logget Because you get a kick out of it !!I reject reality and substitute my own !!Fredericia Jylland Danmark Jesper Bygger som en pro Indlæg: 1.104 If you se me running try to keep up. Sv: Waffen SS Winther dress « Svar #1 Dato: August 26, 2013, 19:12:05 pm » Har lige fået smidt noget mere maling på hamJesper Logget Because you get a kick out of it !!I reject reality and substitute my own !!Fredericia Jylland Danmark Dan Mouritzsen Bygger som en pro Indlæg: 564 Sv: Waffen SS Winther dress « Svar #2 Dato: August 27, 2013, 00:35:54 am » The real deal Dan[vedhæftning slettet af admin] Logget funkydanny85 Nyt medlem Indlæg: 17 Daniel Østergaard Sv: Waffen SS Winther dress « Svar #3 Dato: September 26, 2013, 20:59:58 pm » ser godt ud:) Hvilke farver bruger du? Jeg ved ikke om du kender den her tutorial, synes at det er den bedste på markedet. http://www.timelinesforum.com/index.php?page=oakleaf2 Logget Daniel Østergaard Jesper Bygger som en pro Indlæg: 1.104 If you se me running try to keep up. Sv: Waffen SS Winther dress « Svar #4 Dato: September 27, 2013, 18:40:39 pm » Citat fra: funkydanny85 efter September 26, 2013, 20:59:58 pmser godt ud:) Hvilke farver bruger du? Jeg ved ikke om du kender den her tutorial, synes at det er den bedste på markedet. http://www.timelinesforum.com/index.php?page=oakleaf2Tak for det. Nej den kender jeg ikke men skal da kigge på den og lære noget det er jo ca sådan jeg gerne vil ha min Camo til at se ud. Jeg bruger model color. Jesper Logget Because you get a kick out of it !!I reject reality and substitute my own !!Fredericia Jylland Danmark funkydanny85 Nyt medlem Indlæg: 17 Daniel Østergaard Sv: Waffen SS Winther dress « Svar #5 Dato: September 28, 2013, 02:17:23 am » Den er super god. Ekstrem dygtig maler. Bruger den som sagt altid:) Logget Daniel Østergaard Udskriv Sider: [1] « forrige næste » Danske Modelbyggere > Modelbygning > Figurer > Igangværende projekter > Waffen SS Winther dress