Danske Modelbyggere Forum

• November 25, 2020, 03:26:33 am
  • Velkommen, Gæst
log ind eller registrér.

Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Avanceret søgning  

Nyheder:

Forfatter Emne: Lt. Com Data  (Læst 1920 gange)

kristensen

• Gæst
Lt. Com Data
« Dato: Oktober 19, 2008, 13:44:16 pm »

Jeg ved ikke om det bare er min naive hjerne, som tror at chancen for at Data bliver hurtig færdig, er større når projektet kan følges her. Men nu må vi se  ;D

Her er alt det overskydende materiale fjernet og han er ved at være klar til at blive samlet

« Senest Redigeret: Oktober 19, 2008, 14:09:56 pm af ace »
Logget

ace

• Nyt medlem
  • *
  • Anne
Sv: Lt. Com Data
« Svar #1 Dato: Oktober 19, 2008, 14:30:09 pm »

Sæt igang! Jeg skal lige lure hvordan du gør inden jeg skal igang med min ;)

Anne
Logget

kristensen

• Gæst
« Svar #2 Dato: Oktober 27, 2008, 16:59:24 pm »

Så blev han samlet og grundet, der er lige lidt spartelarbejde, men faktisk ikke ret meget.

Logget

kristensen

• Gæst
« Svar #3 Dato: Januar 03, 2009, 12:08:55 pm »

Nu er det vist også på tide med et enkelt billed herfra, hovedet er påbegyndt, men mangler endnu noget tilretning. Læberne er bl.a. blevet alt for røde.

Logget

Staermose

• Gæst
« Svar #4 Dato: Januar 03, 2009, 14:23:30 pm »

Jeg vil anbefale GW's ink set til den slags som læber. Tag og male ansigtet i de hudtoner som kræves, her fx en lys grønlig tone. Og så ton emner som læber op med en bru eller rødlig ink bagefter. men som jeg husker Lt. Cmd. Data så er der vist ikke den store forskel på læber og resten af ansigtet. Skuespilleren var vist bare sminket den samme farve på både hud og læber.

Her har jeg brugt teknikken med ink, både på læber, men også ved rynker og ved kanten af øjnene.

ADMIN: Jeg har reduceret størrelsen på billedet, da det overskred den tilladte bredde!
« Senest Redigeret: Januar 03, 2009, 15:21:08 pm af KrokoHunter »
Logget

kristensen

• Gæst
« Svar #5 Dato: September 13, 2010, 19:30:30 pm »

så lykkedes det minsandten at blive færdig, ikke mindst takket være begynder med C kampagnen

Logget