September 24, 2023, 08:13:57 am Velkommen, Gæst log ind eller registrér. 1 Time 1 dag 1 uge 1 måned Altid Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde Nyheder:Aros Open 9-10 september 2023 - info og tilmelding her: https://arosopen.dk Hjem Hjælp Søg Kalender Gallery Log ind Registrér Danske Modelbyggere > Modelbygning > Panser > Tips og Tricks > Friul bælter « forrige næste » Sider: 1 [2] Udskriv Forfatter Emne: Friul bælter (Læst 6213 gange) Lars R. Bygger som en pro Indlæg: 1.023 Sv: Friul bælter « Svar #15 Dato: Maj 05, 2014, 20:15:52 pm » @Jesper: Fnis! - ebay er din ven :-DVed godt det er lidt dyrt men det er megasmart./Lars Logget Besøg min blog på 135scale.blogspot.dk/ Jesper Bygger som en pro Indlæg: 1.104 If you se me running try to keep up. Sv: Friul bælter « Svar #16 Dato: Maj 05, 2014, 20:18:26 pm » Citat fra: svend efter Maj 05, 2014, 19:55:15 pmher http://shop.mediqdanmark.dk/katalog/sproejterkanylerogkanylebokse/kanyler/svendOk det kunne da godt være man skulle prøve det engang. Jesper Logget Because you get a kick out of it !!I reject reality and substitute my own !!Fredericia Jylland Danmark Carsten S. Garvet modelbygger Indlæg: 398 D'oh! Sv: Friul bælter « Svar #17 Dato: Maj 05, 2014, 20:25:32 pm » Nå det var derfor at Nikolaj dumpede en røvfuld kanyler her, sidst... Kan godt huske at han fablede noget om Friul... Pointen med at kunne undgå at tale med konen, er 73,7% af årsagen til at jeg bygger modeller Nå men jeg skal nok smide et par billeder op, hvis min model kommer så langt som til montage af bælter inden den rammer skraldespanden./Carsten Logget Be yourself - everyone else is already taken! Jesper Bygger som en pro Indlæg: 1.104 If you se me running try to keep up. Sv: Friul bælter « Svar #18 Dato: Maj 05, 2014, 20:38:45 pm » Citat fra: Carsten S. efter Maj 05, 2014, 20:25:32 pmNå det var derfor at Nikolaj dumpede en røvfuld kanyler her, sidst... Kan godt huske at han fablede noget om Friul... Pointen med at kunne undgå at tale med konen, er 73,7% af årsagen til at jeg bygger modeller Nå men jeg skal nok smide et par billeder op, hvis min model kommer så langt som til montage af bælter inden den rammer skraldespanden./CarstenGood luck alt held og lykke her fra Jylland glæder mig til at se noget mere fra dig Jesper Logget Because you get a kick out of it !!I reject reality and substitute my own !!Fredericia Jylland Danmark Udskriv Sider: 1 [2] « forrige næste » Danske Modelbyggere > Modelbygning > Panser > Tips og Tricks > Friul bælter