Fantastisk flot. Der er bare noget over Tamiya..
Tak

Ja for faen, deres produkter oser bare af kvalitet.
Utrolig flot, Steffen..!
Lige et par spørgsmål..
Hvordan er drivkæden til baghjulet udført.., er den støbt i ét med tandhjulet..?
Hvor lang er Ducati-modellen - eller hvor meget fylder den på hylden..?
Har du mulighed for at fotografere modellen sammen med noget af kendt størrelse, for eksempel et kaffekrus.
Fit before glue
Ove
Tak, kæden og tandhjulene er støbt i et stykke, og så er der en åbning i kæden så den kan skubbes ind under cover delen. Jeg har ikke målt modellen, men vil skyde på 15-20 cm lang. Jeg har den desværre ikke mere, den er flyttet til sit nye hjem så kan desværre heller ikke tage flere billeder

Sættet skulle gerne gå i handlen her sidst på året.
Det forstår jeg ikke en brik af. Den kom i maj/juni ude på det der internet... Men det er måske nok fordi Johnny (hos Wittrock) er mere interesseret i RC end i byggesæt? Jeg tror f.eks. aldrig Red Bull F1'eren (Tamiyas - ikke Revells) kom til DK? Den blev måske vurderet for dyr, da der er voldsomme royalties der skal betales til Red Bull.
mvh
Flemming
Hehehe Johnny er jo gammel R/C mand, men det lød ikke til at være derfor de først får den hjem nu, men nærmere at Tamiya først leverer dem nu her. Jeg fik sættet i april så det er ikke fordi de ikke havde modtaget testsættet i god tid, men Tamiya er et noget tungt firma at danse med bestillingsmæssigt. Men nok om det, sættet kommer hjem til danmark også ihvert fald

Og umiddelbart ser det ud til at den F1'er er kommet hjem eller ihvert fald oprettet hos dem
http://www.hobbyavisen.dk/Wittrock/CategoryBasic?category=1120,2809,13425&CatName=Formel%201%201/20 hvis det er den selvfølgelig
Lækker Lækker Lækker
Ja ikk

Og jeg har aldrig følt noget særligt for motorcykler, men jeg må sige at jeg sjældent har nydt et projekt så meget som det her.
Sættet skulle gerne gå i handlen her sidst på året.
Det forstår jeg ikke en brik af. Den kom i maj/juni ude på det der internet... Men det er måske nok fordi Johnny (hos Wittrock) er mere interesseret i RC end i byggesæt? Jeg tror f.eks. aldrig Red Bull F1'eren (Tamiyas - ikke Revells) kom til DK? Den blev måske vurderet for dyr, da der er voldsomme royalties der skal betales til Red Bull.
mvh
Flemming
Nu kunne det jo tænkes at der (desværre) er flere der køber RC produkter end byggesæt.
Og der er intet i vejen for at forhøre sig om de kunne tage den hjem (Red Bulls F1er) med mindre du selvfølgelig har spurgt og fået et nej.
Og Steffen arbejder jo ikke ved Wittrock så hvorfor skyde på ham omkring levering af motorcyklen som han har været heldig at lave en mildt sagt pisse flot model af? Måske misforstår jeg bare dit indlæg.. 
Oven i alt det, er det jo ikke forbudt og forbundet med den helt store fare, at handle på det der internet, man skal bare lige tænke sig om og have paypal, visa eller anden gangbar mønt. 
Der er jo ikke så pokkers mange hobby butikker i det ganske danske land så det hele bunder vel i udbud og efterspørgsel fra importøren side, det skal jo være en rentabel forretning og de få dedikerede hobby butikker, tror desværre ikke de kan købe 1 styk hjem af gangen pga. pris, fragt mm. men jeg ved det af gode grunde ikke, jeg forsøger bare at bygge, hygge og nyde.
Steffen, flot kværn. 
Mvh Thomas
Hehe ja det er ikke nogen hemmelighed at modelbyging er en døende kunstart, eller ihvertfald langt fra så udbredt som den har været. Det er rigtigt nok at modellen officielt har været ude siden i sommer worldwide, og jeg skulle nok have specificeret at jeg mente den kom til DK her sidst på året så tror ikke det var ment som et angreb af nogen art, men tak for de fine ord og forsvaret alligevel
Nu glæder jeg mig til de byggesæt jeg får i næste uge for at have lavet den her

Hej Steffen.
Thumb's up - begge to !!!
Det er en superflot model og meget veludført.
Tamiyas MC-sæt er rigtigt flotte og relativt nemme at samle. Bemalingen er jo så en anden sag...
Jeg har for 20 år og en mapakke siden bygget deres Yamaha RD 500 YPVS - Feeeeiij scooter.
Den blev hæderlig, når man betænker mine evner dengang og hvor mange dele der skal separatmales.
På den model, var bagtandhjul, fortandhjul og kæde støbt (FLOT !) i et - samme på din Ducati ?
Temaet er i øvrigt højinteresant her i huset, da der holder en gammel 900 Super Sport udenfor 
Keep it up !
MVH
Michael H
Mange tak

Ja jeg må sige at på trods af minus interesse i motorcykler så ender jeg da nok med at bygge et par stykker mere af dem, bare fordi det er sjovt

Den nye Harley i 1/6 er nu fin for eksempel, og har lige stået og savlet over detail up sættet som vi fik hjem idag ude i butikken

Ja tandhjul og kæde er støbt i et, og det fungerer efter min mening rigtig godt.