Danske Modelbyggere Forum

• December 07, 2023, 10:36:40 am
  • Velkommen, Gæst
log ind eller registrér.

Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Avanceret søgning  

Nyheder:

Forfatter Emne: Min Iron Man besættelse  (Læst 3044 gange)

Steffen TDA

• Lettere øvet
  • **
Min Iron Man besættelse
« Dato: September 27, 2014, 01:35:04 am »

Jeg har været ret vild med Iron Man siden jeg var lille, og da den første spillefilm kom i 2008 var jeg helt solgt og nu har jeg så efterhånden anskaffet mig en fin lille samling Iron man byggesæt... og plakater, og filmene osv.. det tager lidt overhånd ;D

sættene er fra Mobius Models, Dragon og den lille gut er fra Zvezda.

Men denne tråd kommer kun til at handle om byggesættene, så her er lige et billede af samlingen indtil videre (minus et enkelt sæt)

Den eneste der er færdig er mk VI rustningen, som er fra Mobius Moels og er i 1/8 skala og der er lige et par wip billeder og så nogle færdige billeder. Det var også den første jeg købte af sættene.

Den næste er warmachine, igen i 1/8 og fra Moebius. Var ikke tilfreds med at bygge ham ud af æsken da hans posering er virkelig dårlig efter min mening. Så han bliver også ændret en smule.

Så er der Natascha Romanof aka Black Widow, også 1/8 og fra Moebius.

Den sidste Moebius model jeg har er deres mk III rustning, som ikke er et særligt godt sæt, derfor har jeg besluttet at modificere det og bygge lys i.

Mk 42 modellen er fra Dragon, og der er bygget lys i den (følger ikke med) sættene fra Dragon er helt åndsvagt god kvalitet og det hele passer fantastisk sammen. Skalaen er 1/9

Dragon kit nr 2 er Heartbreaker rustningen elle mk 17 som er dens nr, også i skala 1/9. Desværre har jeg ikke billeder af rammerne eller bygge processen da jeg glemte det. Men der er også bygget lys i.

Den lille iron man er fra Zvezda og er ca 10cm høj, og det er faktisk min nr. 2. Jeg solgte den første da jeg fik et tilbud jeg ikke kunne afslå. Sættet er i en hæslig rød og gul plast, og det er et af de mere komplicerede sæt jeg har bygget med rimeligt mange dele. Her er et billede af den første af dem jeg lavede.

Det var en ordentlig omgang, men der var mange flere illeder, dem sorterede jeg bare fra :p

Lad mig endelig høre hvad i synes
Logget

Jesper

• Bygger som en pro
  • If you se me running try to keep up.
Sv: Min Iron Man besættelse
« Svar #1 Dato: September 27, 2014, 07:39:09 am »

Hej han er blevet total fed iron man kommer ind som nummer to i min super helt top ti kun slået af batman.

Jesper
Logget
Because you get a kick out of it !!
I reject reality and substitute my own !!
Fredericia Jylland Danmark

Spike E

• Garvet modelbygger
« Svar #2 Dato: September 27, 2014, 10:16:18 am »

Nice work!

Spike.
Logget
Quocunque jeceris stabit.

Johan Søltoft

• Modelbygger
« Svar #3 Dato: September 29, 2014, 11:41:20 am »

Super fede figurer. Meget veludført metallisk bemaling.

- Johan.
Logget
Johan Søltoft.

KrokoHunter

• Bygger som en pro
  • Niels M. Frederiksen
    • KrokoHunter - Studio Scale Modeling & Prop Building
« Svar #4 Dato: September 29, 2014, 12:08:00 pm »

Ser sgu rigtig godt ud .... skal selv igang med et par IronMan relaterede projekter, når jeg (engang ude i den fjerne, fjerne fremtid) får ryddet arbejdsbordet for mine igangværende Star Wars projekter :-)
Logget
Niels M. Frederiksen

The Barefoot Modelbuilder

runcare

• Bygger som en pro
« Svar #5 Dato: Oktober 01, 2014, 21:32:51 pm »

Din finish på Mk VI er da lige i skabet :) Bruger du LED pærer og miniature batterier, når du gengiver palladiumenergien?
Logget

nikolaj

• Bygger som en pro
  • 84 mm er det eneste der dur.
« Svar #6 Dato: Oktober 02, 2014, 08:01:58 am »

Super fede figurer du har bygget. Er selv mest til Batman og spiderman men indrømmer at iron Mans rustning er klart den flotteste. Han er jo også lidt Af en pimp.
Logget

Thomas Lund

• Bygger som en pro
« Svar #7 Dato: Oktober 02, 2014, 09:33:32 am »

Det ser fantastisk godt ud - virkelig flot arbejde.

Iron Man er en af de meget få superhelte film jeg kan lide...
Logget