Og de andre danskere må så være os, Jimmy og undertegnede. Vi havde en fortræffelig dag, blot var der for lidt tid til at nå ud i alle kroge. En dag til sådan arrangement er simpelthen for lidt. Men her er nogle af de billeder jeg tog. Blandet fra konkurrence og fra de to store haller med udstillere og handlende.
Først den lange kø som, selvom indtjekning gik hurtigt, holdt længden den første time. Var det blot herhjemme vi havde det problem!

Når forfald bliver smukt!

Hvad gør man, når railing i æts og rigning ikke er nok? Man skiver slagskibet, så man får indmaden med.

Et skibsdiorama i særklasse

Fra konkurrencen, bilklassen

Jeg har ikke forstand på biler, men dette må være science fiction

Fra dioramaklassen

Det mest imponerende stykke kunst jeg længe har set, en Hurricane fra Italeri i 1/48

Og den fortjener en vinkel mere

Tilblivelsen af denne Do 335 i 1/32 fra HK models kan følges på
www.themodellingnews.com Den var med i konkurrencen.

Wingnut Wings er næsten altid en vinder

Karton modelbyggere var repræsenteret i stort antal og dygtige er de.
Jimmy og jeg var imponeret over resultaterne og denne model af Titanic på bunden af havet var fantastisk.
Den anden halvdel med stævnen var i en tilsvarende glasvitrine.

Jeg havde lejlighed til at tale med Niels Henkemans, for hvem modelbygning er blevet 3D tegning, da det er en del af hans profession.
Jeg var kun interesseret i tårnet til en betonstilling, men han pusler selv med noget tilsvarende og har planer om at lave en panzertårnsstilling i 3D.

Det var det
Ole