Super billede med KZ IV og Austin ambulance! Hvor er det mon taget - er det i Danmark eller måske i Tyskland, så det er en af Brigadens ambulancer?
Billederne med Catalina og tankvogn har jeg også (har jeg måske fået dem af dig Brian?) og har kigget en del på dem, det ligner en F-1 trailer, men hvad er trækkeren for en type? Biederman, Federal eller noget andet? Jeg tror jeg har set en model i 1/72, der lignede den meget. Der er ingen nummerplader eller andet, der angiver ejerskabet af den, men det er vel fordi den hører til på basen - det kunne ligne Narssarssuaq.
Den tanktrailer der er med i Airfix´s RAF Bomber Re-Supply sæt ses her (billede via Brian Brodersen):

En noget lignende trailer trukket af en Fordson traktor ses her på Harvardskolen (billede Willy Krabbe via Brian Brodersen):

Dette emne er jo nærmest utømmeligt! Jeg har jo på et tidspunkt fået en bunke billeder af dig, Brian Brodersen - uden dem var jeg vist aldrig slået ind på dette her spor, der ikke ligefrem er noget jeg ved ret meget om, men jeg prøver at lære - det er jo ganske spændende!

mvh
Michael