Danske Modelbyggere Forum

• December 07, 2021, 13:42:10 pm
  • Velkommen, Gæst
log ind eller registrér.

Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Avanceret søgning  

Nyheder:

Forfatter Emne: DM i modelbygning - servicemeddelelse  (Læst 2197 gange)

Flemming Hansen

• Bygger som en pro
    • International Plastic Modellers Society Denmark
DM i modelbygning - servicemeddelelse
« Dato: August 30, 2009, 11:00:12 am »

Hej

Vi nærmer os den 1. september, hvilket gør at der er ca. 1½ måned til DM. Men der er jo stadig muligt at få det hele til det halve ved at huske sin tilmelding INDEN den 1. oktober. Alle oplysninger er at finde på

http://www.ipms.dk/DM_2009.htm (Eller tryk på plakaten i øverste højre hjørne)

OK - det lyder som en god idé - men hvad gør jeg? Jeg vil gerne tilmelde mig - men skal jeg også have penge op af lommen nu? Nej, det skal du ikke. Du skal simpelthen bare sende en mail til dm2009[at]ipms.dk med dine oplysninger:

Navn .........: ________________________________________________________________________

Adresse......: ________________________________________________________________________

Postnr........: _________ Bynavn..: ______________________________________________________

Telefonnr ...: ________________ 

Jeg er juniormodelbygger (16 år eller derunder )  ja / nej. 

Gebyr for deltagelse – uanset antal af modeller   
Voksen  tilmeldt senest 1/10   ****************kr.. 50,- (Ej IPMS) eller kr. 25,-(IPMS medlem)
Junior (16 år og derunder) tilmeldt senest 1/10***kr.. 25,- (Ej IPMS) eller kr. 10,-(IPMS medlem)
Voksen tilmeldt ved fremmøde***************kr. 100,- (Ej IPMS) eller kr. 50,-(IPMS medlem)
Junior (16 år og derunder) tilmeldt ved fremmøde*kr.. 50,-  (Ej IPMS) eller kr. 25,-(IPMS medlem)

Når det så er gjort, så vil det være utroligt venligt, hvis du udfylder dine modelspecifikationer (kan også downloades fra DM siden) og sender dem med mail eller post til adressen der står på modelspecifikationsblanketten. På den måde vil dine modeller blive tildelt modelnumre og ryttere, så de er klar til udlevering når du møder op i Valby.

Men det forhindrer ikke at du sagtens bare kan møde op med dine modeller på dagen - det vil bare tage lidt længere tid. Men please - lad være med at komme med en palle fuld af modeller på dagen. Det er ok med et mindre antal! Skulle du blive færdig med en ekstra model eller to - intet problem. Så tager du bare de ekstra modelspecifikationer med. Skulle det omvendte ske, at du ikke bliver færdig med en model, jamen så trækker vi den ud af 'systemet' igen på dagen. Der skulle være tænkt på det hele! Der gives dog ikke garantier!

mvh

El Pe
Logget

Flemming Hansen

• Bygger som en pro
Sv: DM i modelbygning - servicemeddelelse
« Svar #1 Dato: September 19, 2009, 15:22:29 pm »

Hej

Endnu en reminder. Det er den 1. oktober der er fristen for tilmelding til DM, hvis man ikke vil betale 'på dagen priser'. Det vil også være dejligt, hvis dine modelspecifikationer er modtaget der - som brev eller mail.

mvh

Flemming
IPMS.DK
Logget

Flemming Hansen

• Bygger som en pro
Sv: DM i modelbygning - servicemeddelelse
« Svar #2 Dato: September 28, 2009, 14:23:26 pm »

Hej

Mange har reageret, men der er stadig billige pladser at få. Fra på torsdag gælder der 'på dagen' priser for tilmelding. Bemærk - der skal ikke betales noget nu. Det er først når du møder op med hænderne fulde af færdige modeller. Det er ikke nok at de er indkøbt, selv om det er det mest aktive emne her  ;)

mvh

Flemming
IPMS.DK
Logget