Juni 06, 2023, 01:59:05 am Velkommen, Gæst log ind eller registrér. 1 Time 1 dag 1 uge 1 måned Altid Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde Nyheder: Hjem Hjælp Søg Kalender Gallery Log ind Registrér Danske Modelbyggere > Modelbygning > Fly og helikoptere > Tips og Tricks > maling xtracolor « forrige næste » Sider: [1] Udskriv Forfatter Emne: maling xtracolor (Læst 1576 gange) Airfix Nyt medlem Indlæg: 46 maling xtracolor « Dato: Oktober 28, 2015, 17:44:45 pm » Hej Hvad gør i andre der maler med xtracolor for at få det til at tører .Jeg har malet både med model master og humbrol de tører ret hurtig op mvh peter Logget Marschall Bygger som en pro Indlæg: 898 Sv: maling xtracolor « Svar #1 Dato: Oktober 28, 2015, 18:08:29 pm » Hej Peter.Jeg kender problemet. Det gik først over, da jeg begyndte at bruge Xtracolors egen fortynder. Nu er det en fryd at arbejde med Xtracolor.MvhChristian Logget I don't have a short temper. I just have a quick reaction to bullshit... Jens Administrator Bygger som en pro Indlæg: 5.007 Sv: maling xtracolor « Svar #2 Dato: Oktober 28, 2015, 18:57:39 pm » Jeg fortynder altid med Model Master airbrush thinner, og når jeg maler med Xtracolor, tilsætter jeg som regel også er lille smule (dvs. få dråber) cellulosefortynder.Jens Logget Jens Jensenwww.amarc.dkByg, som skal du dø i morgen, men køb, som skal du leve for evigt! Udskriv Sider: [1] « forrige næste » Danske Modelbyggere > Modelbygning > Fly og helikoptere > Tips og Tricks > maling xtracolor