Danske Modelbyggere Forum

• December 07, 2021, 13:17:16 pm
  • Velkommen, Gæst
log ind eller registrér.

Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Avanceret søgning  

Nyheder:

Forfatter Emne: Resultater og billeder fra DM i Modelbygning.  (Læst 7174 gange)

KrokoHunter

• Bygger som en pro
  • Niels M. Frederiksen
    • KrokoHunter - Studio Scale Modeling & Prop Building
Sv: Resultater og billeder fra DM i Modelbygning.
« Svar #15 Dato: Oktober 21, 2009, 17:35:08 pm »

Hej Flemming

Det er forholdsvist nemt at gå til .. men eller må du sige til, så skal jeg evt. hjælpe dig .... ellers kan jeg sikkert tvinge en af mine elever til at lave det for dig :D
Logget
Niels M. Frederiksen

The Barefoot Modelbuilder

Jens

• Administrator
  • Bygger som en pro
    • amarc.dk
« Svar #16 Dato: Oktober 21, 2009, 17:54:30 pm »

Det er jo ikke ligefrem fordi det vrimler med positive tilkendegivelser. Første indlæg fokuserer på en "slåfejl"...

Vrimler er måske så meget sagt, men jeg startede da med at skrive, at det var fine fly (det er de eneste af modellerne, jeg endnu har kigget på).  :)

At jeg henledte opmærksomheden på et kikset link skyldes dels, at jeg selv gerne vil vide, hvis min side indeholder den slags, og dels at jeg gerne vil se Carstens Wildcat!

Selve konkurrencen kan og vil jeg ikke udtale mig om, idet jeg ikke overværede den.  ;)

MVH

Jens
Logget
Jens Jensen
www.amarc.dk

Byg, som skal du dø i morgen, men køb, som skal du leve for evigt!

Peer S

• Gæst
« Svar #17 Dato: Oktober 21, 2009, 18:36:30 pm »

Det var tredje gang jeg var til DM og igen en vel eksekveret forestilling. Masse af modeller. Klaus Ravns tog som er 100% scratch er imponerende og en mega kanon på skinner af Per Nielsen, nok ikke en han gider køre rundt med til andre udstillinger, men vi kan håbe. Kan kun sige ærgerligt til dem der ikke var der.

Noget negativt, ja, jeg fik brugt alt for mange penge på alt for få modeller.

Noget der kunne være bedre, ja belysningen, men det er et problem alle steder, vi kan ikke forvente at have samme belysning ved en udstilling som ved vores byggeborde.

Noget positivt, ja, at de gider at lave en konkurrence for andre modelbyggere, det er der for få der gider. At der var et indslag i Tv avisen af vores hobby er sku for cool.

Gengangere synes jeg faktisk ikke der var så mange af (kan godt være der var det i krigsbil klassen, de ligner alle hinanden ;) ) , det var jo ikke Esbjerg open  ;D 

De byggeligeste hilsner
Peer
Logget

Bo

• Bygger som en pro
  • Århus
    • Mig
« Svar #18 Dato: Oktober 21, 2009, 19:31:56 pm »

Det er jo ikke ligefrem fordi det vrimler med positive tilkendegivelser.

Det havde du vel heller ikke forventet?
Logget
"Men folk er generelt "bange" for andre som tør tage initiativ, det skulle jo nødig komme til at lykkes for dem"

http://www.aros-aamk.dk/

Stormer

• Bygger som en pro
  • Seeland
« Svar #19 Dato: Oktober 23, 2009, 21:55:24 pm »

Jeg vil lade svaret blafre i vinden..... ellers ender vi på slagmarken, og det ser jeg ingen grund til på dette grundlag.
Logget
Sturmer

KrokoHunter

• Bygger som en pro
  • Niels M. Frederiksen
    • KrokoHunter - Studio Scale Modeling & Prop Building
« Svar #20 Dato: Oktober 24, 2009, 09:36:25 am »

Det er jo ikke ligefrem fordi det vrimler med positive tilkendegivelser.

Stormer, jeg forstår ikke helt dit postulat, for Jens gjorde da kun opmærksom på de forkerte link i den bedste mening.

Du har måske ret i at der ikke er langt mellem de positive tilkendegivelser vedr. IMPS DM her på siden, men det er der da på den anden side også mellem de negative. I og for sig bunder der vel i, at der ikke rigtig er nogen der har valgt at skrive noget feedback til arrangementet.

Jakobs kommentar er jo ikke negativ rettet mod selve arrangementet, men på tonen og måden Flemming valgte at bruge i sit indlæg omkring billeder og resultater. Det kan man så vælge at være stå op eller falde ned på.

Til slut vil jeg da (uden at prale) sige at jeg synes at "konkurrenten" (som du kalder os :D ) har haft et positivt samarbejde med Flemming vedr. annoncering omkring DM, og jeg håber da at Flemming kan bekræfte dette.
Logget
Niels M. Frederiksen

The Barefoot Modelbuilder