Danske Modelbyggere Forum

• September 29, 2023, 15:19:22 pm
  • Velkommen, Gæst
log ind eller registrér.

Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Avanceret søgning  

Nyheder:

Forfatter Emne: Styrofoam workshop - lær at bygge i styrofoam  (Læst 1902 gange)

Fredelokke

• Nyt medlem
  • *
Styrofoam workshop - lær at bygge i styrofoam
« Dato: Oktober 03, 2016, 21:50:10 pm »

Hej Alle.

Jeg er ny bruger her på forummet, som først blev bekendt med denne side, på SMC her i weekenden.

Jeg talte med et par medlemmer, om hvordan jeg er i gang med at arrangere nogle workshops i forskellige ting, og bla. er næste workshop en workshop i bearbejdning af Styrofoam.
Jeg har fået en Hollandsk styrofoam guru to at komme til Danmark og give en weekend workshop i hvordan man bruger styrofoam.
Man kan læse meget mere på www.shiftinglands.com , som er hans hjemmeside.
Skulle nogle herinde kunne fatte interesse i workshoppen, så foregår den i weekenden 21. til 23. okt.
Ja det er lige om lidt workshoppen foregår, men som sagt, kendte jeg slet ikke til dette forum før den forgangne weekend.

Skriv endelig hvis nogle kunne være interesseret, da der stadig er et par ledige pladser.

Workshoppen foregår i lokaler hos spilleklubben Rogue Trader på Frederiksberg, og koster 125€ indtil vi rammer 10 deltagere så er det 100€ per person. Pt. er der 8 deltagere, så hvis to tilmelder sig, falder prisen for alle deltagere til 100€ som er ungefær 750 dkr.
« Senest Redigeret: Oktober 03, 2016, 22:29:52 pm af Fredelokke »
Logget

kristensen

• Gæst
Sv: Styrofoam workshop - lær at bygge i styrofoam
« Svar #1 Dato: Oktober 03, 2016, 22:14:45 pm »

Lidt info hvor workshoppen foregår ville da være rart og en pris ville heller ikke være af vejen  ;D
Logget

Fredelokke

• Nyt medlem
  • *
« Svar #2 Dato: Oktober 03, 2016, 22:31:08 pm »

Lidt info hvor workshoppen foregår ville da være rart og en pris ville heller ikke være af vejen  ;D

Det har du da så evigt ret i. :)
Her er i øvrigt et link til facebook opslaget.
https://www.facebook.com/events/1044607185586361/
Logget

Fredelokke

• Nyt medlem
  • *
« Svar #3 Dato: Oktober 11, 2016, 13:21:41 pm »

Hvis nogle er interesseret må i meget gerne skrive. Og hvis nogle er lidt i tvivl om hvad der kan laves på et sådan kursus, er her et link til et kursus, som lige har været i Tyskland, med billeder af det de lavede.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1864111530484861&set=pcb.578502772340515&type=3&theater
Logget