"MINI"-konkurrenceTemaet for konkurrencen er inspireret af denne lille boks

Skulle nogen have lyst til at prøve kræfter med sådan en lille fætter, så send mig lige en besked, så ryger der en med posten

Jeg synes det er tid til en lidt anderledes konkurrence. Niels mente dog at hvis der skulle være andre end mig der deltog, skulle der være lidt mere plads.
Beskrivelse
Det vigtigste her er basen, der max. må være 5 x 5 cm, højden på det færdige resultat må ligeledes max. være 5 cm + basens højde. Dvs. har man en base der er 1,6 cm høj må den totale højde være 6,6 cm.
Eksempler
Der er ingen begrænsning for hvad emnet må være, når bare det holder sig inden for målene.
Ting jeg kunne forestille mig er f.eks.: en bilmotor på stand, et detaljeret cockpit, en scene i 1/72 eller mindre, kort sagt hvad som helst bare det er genkendeligt.
Regler og information
Konkurrencen løber fra i dag
15. november 2009 til
31. December 2009. Dette skulle gøre det muligt at få et projekt i denne størrelse færdigt
Alle registrerede brugere på
www.danskemodelbyggere.dk kan deltage!
Det er gratis at deltage i konkurrencen!
Hver bruger må deltage med det antal man har lyst til, men modellerne og/eller dioramaer må ikke have været påbegyndt før d. 15. november 2009. Dette skal kunne dokumenteres!
Man tilmelder sig konkurrencen, ved at skrive et indlæg i "Tilmelding til konkurrencen". Et "Jeg vil gerne deltage i konkurrencen" er rigeligt.
Når man ved hvad man vil bygge til konkurrencen, skal man oprette et indlæg i konkurrencens kategori, hvori man beskriver hvad man vil bygge. Et billede vil være fint.
Når man har tilmeldt sig vil administrator oprette et emne til hver deltagers "byggedagbog".
Der er ikke noget krav om hvornår man skal være i gang, bare at man skal være færdig 31. December
D. 1. januar 2010 bliver alle dagbøger låst for yderligere indlæg!
Der vil 1. januar 2010 blive oprettet 1 afstemning, som alle registrerede brugere kan stemme i, for "Bedste Model".
Afstemningen vil være åben frem til d. 16. januar 2010 kl. 12.00.
Der vil være præmier til 1., 2. og 3. pladsen.
Moderatorer og administrator kan deltage på lige fod med alle andre i konkurrencen. Resultatet af afstemningen vil derfor blive talt sammen af en uvildig!