Danske Modelbyggere Forum

• September 21, 2020, 20:29:39 pm
  • Velkommen, Gæst
log ind eller registrér.

Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Avanceret søgning  

Nyheder:

Sider: 1 ... 3 4 [5]

Forfatter Emne: Invitation til hygge/byggedag på vestegnen (storkøbenhavn)  (Læst 6085 gange)

Stormer

• Bygger som en pro
  • Seeland
Sv: Invitation til hygge/byggedag på vestegnen (storkøbenhavn)
« Svar #60 Dato: Maj 01, 2017, 15:06:20 pm »

Lad os vende tilbage til emnet og lade de politiske holdninger ligge
Logget
Sturmer

Bo

• Bygger som en pro
  • Århus
    • Mig
« Svar #61 Dato: Maj 01, 2017, 18:43:46 pm »

Kender i den internet forkortelse ROFLMAO ?, den kommer slet ikke i nærheden af at beskrive hvor meget jeg har grint.
Det er ubetinget det sjoveste jeg har læst rigtig længe. Sanne og jeg grinede så tårene trillede.

Fantastisk indlæg Henrik !!!!

Bo

Uddrag af Københavns Vestegns Politi døgnrapport:

Kl. 1448: Talrige telefoniske beboerhenvendelser vedr. en større gruppe mistænkelige mandspersoner forsamlet i beboerhus. Flere af disse skulle være tatoverede. En enkelt anmelder anførte, at en af de tilstedeværende svingede rundt med en større vragdel fra et fly. Andre anmeldere forklarede, at flere af de tilstedeværende endvidere var bevæbnet med kniv. Terror kan ikke udelukkes.

Dispositioner: På grund af travlhed i kredsen rekvireredes der assistance fra Københavns Politi

Resultat: KBH sendte deres bedste mand, der på stedet kunne konstatere, at der var tale om en mindre flok sørgelige eksistenser, af den type, som ingen gad at lege med i skolen. Flere af de tilstedeværende kunne dog fremvise en seddel fra deres forsorgshjem, der godtgjorde, at de lovligt kunne være på stedet i forbindelse med noget gruppeterapi. Man måtte dog opgive at forstå et par af de tilstedeværende, i det de talte en næsten uforståelig dialekt og foreviste to røde pølser kogt på løg, da man bad om legitimation.

Ingen sag, men det anføres, at den terapeutiske effekt af sammenkomsten forekom at være stor.
« Senest Redigeret: Maj 01, 2017, 19:02:28 pm af Bo »
Logget
"Men folk er generelt "bange" for andre som tør tage initiativ, det skulle jo nødig komme til at lykkes for dem"

http://www.aros-aamk.dk/

Sanne

• Nyt medlem
  • *
« Svar #62 Dato: Maj 01, 2017, 19:47:15 pm »

Er lige kommet op fra vaskekælderen og kan høre nogle underlige lyde komme fra Bo's kontor/byggeværelse. Da jeg kommer ind til ham, sidder han foran computeren med tårerne trillende ned af kinderne og jeg kan næsten ikke forstå, hvad han siger, så meget griner han. Det lykkedes dog at tyde, jeg skal læse tråden her. Det gør jeg og jeg knækker sammen ved siden af ham.  ;D

Tak for en super hyggelig dag. Jeg nød den gode stemning og de, undskyld udtrykket, nørdede samtaler (hvoraf jeg selv deltog i nogle), der ind imellem kunne høres i lokalet. Som jeg har oplevet til andre byggemøder, både i Aarhus og Odense, så er dagen en god blanding af masser af snak og ind i mellem total tavshed, hvor alle er dybt koncentreret om deres eget, hvorefter det igen skifter til en masse hyggelig småsnak rundt omkring.

Jeg fik næsten samlet BB-8, mangler kun lige et par antenner, men de kommer, når jeg har fundet en transportkasse, hvor jeg ikke risikerer, de knækker af.

En speciel tak til Lars for kampvognen

Sanne

TorbenMSørensen

• Nyt medlem
  • *
« Svar #63 Dato: Maj 02, 2017, 15:41:35 pm »

Jeg er helt enig med Bo og Sanne, god humor. Især den med at de sendte deres bedste mand, DET er da humor!:-)

mvh  TorbenMSørensen
Logget
Mvh  TorbenMSørensen
Sider: 1 ... 3 4 [5]