Danske Modelbyggere Forum

• Maj 16, 2021, 05:46:07 am
  • Velkommen, Gæst
log ind eller registrér.

Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Avanceret søgning  

Nyheder:

Forfatter Emne: Shamrock by Stormer!  (Læst 506 gange)

KasperT

• Nyt medlem
  • *
Shamrock by Stormer!
« Dato: November 03, 2017, 10:14:41 am »

Efter et par ugers sygdom må det vist være på sin plads at flashe dette smukke vidunder fra Stormer - Shamrock 1/35 fra Valkyria Chronicles.
Et par af jer husker måske en gammel tråd fra mig af, hvor jeg spørger til, om nogen kunne lave en Edelweiss fra samme serie - Jeg husker snævert, at beløber som 6 og 7.000 kroner blev nævnt til at være arbejdslønnen, hvilket sikkert ikke er forkert med alle de timer der med garanti ligger i sådan en model - Så det doppede mit hoved hurtigt igen.

Men i det skjulte tog Stormer kontakt til mig og tilbød sin hjælp for noget der kunne minde om en slik. Det var fantastisk. Vi satte projekt Edelweiss (Største model på sidste billede), igang og den blev lavet og fremstår fuldkommen som var den taget ud af spillet. Jeg skulle hjem til Henrik for at hente mit nye lir og vi fik os som altid en hyggelig sludder. Jeg får min kampvogn ned i en lille kasse og står på trappetrinet på vej ud, hvor en henkastet "joke" fra Henrik lyder, :"Så mangler vi bare den Shamrock, hehe" - Mit svar var lidt.... er du seriøs ;D Og vel et lille år senere sidder jeg nu med begge tanks og kunne ikke være lykkeligere.

Han har ramt pletskud igen, og jeg kan nu kalde min Valkyria Chronicles samling for komplet... indtil videre ihvertfald ;-) - De står og stråler hver dag og kan ikke takke ham nok for at have lavet dem.
« Senest Redigeret: November 03, 2017, 10:19:22 am af KasperT »
Logget