Danske Modelbyggere Forum

• Maj 16, 2021, 05:51:43 am
  • Velkommen, Gæst
log ind eller registrér.

Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Avanceret søgning  

Nyheder:

Forfatter Emne: aftermarket tilbehør til Italeri's M109  (Læst 711 gange)

Brian C

• Nyt medlem
  • *
aftermarket tilbehør til Italeri's M109
« Dato: November 14, 2017, 21:57:27 pm »

Jeg vil lige høre om der er noget aftermarket til Italeri's M109 der kan anbefales når man vil lave en dansk udgave, gerne med interiør og nogle ordentlige bælter, istedet for de medfølgende gummirædsler
og hvor finder man dem, gerne inden for EU?
og hvad med egnede decals?
Logget
Genopstartet modelbygger, efter en pause på lidt over 20 år, nyeste projekt Tamiya F-16 1:32, målet er dansk udseende

wisny

• Lettere øvet
  • **
Sv: aftermarket tilbehør til Italeri's M109
« Svar #1 Dato: November 18, 2017, 21:59:09 pm »

Med mindre du ligger inde med modellen og bare VIL bygge den, er der altså bedre nyproduktioner af m109 - kinetic og AFV club.
Interiør - Blackdog ville være mit forslag
Bælter - Friul - har flere typer til m109

Logget

runcare

• Bygger som en pro
Sv: aftermarket tilbehør til Italeri's M109
« Svar #2 Dato: December 05, 2017, 19:02:39 pm »

Bevægelige enkeltleds bælter i plast fås også. Laves af Riich Models. Beregnet til både M108 og M109 A1-A5.

Danske panser enheder har da vist ikke brugt andet end nummerplader, i mange år? Deciderede enhedsmærker kan jeg ikke erindre at have set nogensinde. Men det bør du nærmere spørge Brian Brodersen, her på sitet, om. Hvad han ikke ved om den slags, er ikke værd at vide 8)

Warriors fra USA lavede for 15-20 år siden et interiør til den amerikanske M109. Men firmaet eksisterer ikke længere, så det skal du at eftersøge på e-bay og lign. steder. Og jeg vil tro du skal grave dybt i lommerne, hvis du støder på det! :(
Logget