Jeg er her ikke for at være anonym; jeg står gerne ved, at mit borgerlige navn er Kenneth Øhlenschlæger Buhl. Navnet Dolphin er valgt med henvisning til min fortid som undervandsbådsofficer, idet delfiner ofte anvendes som symbol i tjenestegrensemblemer for ubådstjeneste i flere stater.
Jeg har ikke noget problem min tillid til dig Jan, vi er jo i øvrigt også venner på FB. Jeg har i hvert fald heller ikke noget problem med tillid til Bjørn, som jeg kendt, handlet med og udvekslet modelerfaringer med - primært om tysk panser - i godt 25 år. Jeg er enig i, at dette bør være et forum, hvor modelbygningen er højsædet. Køb og salg er dog også en væsentlig del af vores hobby, af flere grunde. Det har betydning, at vi kan sælge vores ting for at få plads eller financieret nye køb. Det har betydning, at vi kan købe både nyt og brugt. Som det turde fremgå at indlægget på slagmarken, så har sagen vedr. Bjørns kommissionssalg betydning for mange, inkl. jeg selv. Jeg har i den forbindelse et problem med, at jeg har fremsat et forslag, som er enkelt og rimeligt, og som har nydt opbakning blandt flere andre på dette forum. Det er ikke fordi jeg ønsker at have ret, men det ville være rart med kvalificerede modargumenter. I stedet er der en mur af tavshed. Så tillid er ikke et spørgsmål om, hvorvidt man enig med mig eller ej, men om man kan være troværdig i den måde, som man fremlægger sine synspunkter på.