Danske Modelbyggere Forum

• November 25, 2020, 04:04:48 am
  • Velkommen, Gæst
log ind eller registrér.

Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Avanceret søgning  

Nyheder:

Forfatter Emne: Køb altid tingene når du ser dem  (Læst 1332 gange)

kristensen

• Gæst
Køb altid tingene når du ser dem
« Dato: Marts 20, 2010, 19:03:47 pm »

På turen til Lübeck, med Niels Frederiksen og Kim Hansen, forelskede jeg mig hurtigt it et Andrea Miniatures sæt " Leapfrog" kiggede på det flere gange, men uden at købe det. På et tidspunkt havde Kim været forbi sælgeren og kom retur med en besked om at det kunne han altså ikke finde. Jeg begav mig straks på vej for at indkøbe sættet, men kom noget slukøret og en anelse pissed tilbage efter at have konstateret at sætte ikke længere var der. Men så kunne jeg jo lære det.

På vej hjem overraske min 2 følgesvende mig dog med en fødselsdagsgave bestående af, ja gæt selv. Tak endnu engang drenge  ;D

Her følger så det færdige resultat, kan dog se der lige skal ændres lidt på det en øje

Logget

James Humble

• Gæst
Sv: Køb altid tingene når du ser dem
« Svar #1 Dato: Marts 22, 2010, 00:02:01 am »

På vej hjem overraske min 2 følgesvende mig dog med en fødselsdagsgave bestående af, ja gæt selv. Tak endnu engang drenge  ;D

Velbekomme Per  

Ja sommetider må man lide lidt inden man kan få sin gave og jo jo man må da sige at du var lidt muggen men det gik over 
Der er en fornøjelse at se den blev færdig og jeg kan da godt forstå du faldt for den ret hurtig. De to knejter er da sjove
« Senest Redigeret: Marts 22, 2010, 00:06:19 am af Hansen »
Logget