Danske Modelbyggere Forum

• August 08, 2022, 19:14:49 pm
  • Velkommen, Gæst
log ind eller registrér.

Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Avanceret søgning  

Nyheder:

Forfatter Emne: Tamiya M1A2 Abrams  (Læst 1479 gange)

Ostermann

• Lettere øvet
  • **
Tamiya M1A2 Abrams
« Dato: Oktober 01, 2018, 17:10:04 pm »

Hej fellow modelbyggere..

Lidt billeder af min Tamiya Abrams. Det er en ren fornøjelse at bygge og jeg synes det er spændende at forsøge mig med ørken-camo. Den bliver stille og roligt færdig og lige nu er jeg i gang med at male alt oppakningen som kommer på senere. Rigtig god aften til alle...
Logget
When my flying days are over and from this world I´ll pass - remember to bury me upside down - so the world can kiss my ass.

Ole Østergaard

• Modelbygger
Sv: Tamiya M1A2 Abrams
« Svar #1 Dato: Oktober 01, 2018, 22:08:40 pm »

Rigtig flot - den er meget vellykket
Logget

Thomas M G

• Modelbygger
« Svar #2 Dato: Oktober 01, 2018, 22:17:57 pm »

Bestemt - den er fed. Jeg ser frem til at se den med oppakning :)

VH - Thomas
Logget
Seneste fem projekter:
- Lansen J32 (Heller 1/72)
- F-104 Starfighter (Hasegawa 1/72)
- SU-24M Fencer (Zvezda 1/72)
- BRDM-2 Spandrel (Trumpeter 1/35)
- F-2A Mitsubishi (Hasegawa 1/72)

Ostermann

• Lettere øvet
  • **
« Svar #3 Dato: Oktober 03, 2018, 18:02:35 pm »

Tusind tak begge to.

Det er nu rart at man med Tamiya kan bygge hurtigt og koncentrere sig om malearbejdet  :D

Så fik jeg malet opbakning og kasser. Først sort og så Vallejo dark green blandet med gray og nogle få dråber sort... nu skal det tørre og så drybrushes  :)
Logget
When my flying days are over and from this world I´ll pass - remember to bury me upside down - so the world can kiss my ass.

Ole Østergaard

• Modelbygger
« Svar #4 Dato: Oktober 04, 2018, 15:45:58 pm »

Husk variation i farverne el. nuancerne på de forskellige dele, det vil se meget bedre ud.
Logget

Ostermann

• Lettere øvet
  • **
« Svar #5 Dato: Oktober 04, 2018, 23:37:20 pm »

Hej Ole

Ja præcis det har du ret i... det er lidt svært at se på de mørke billeder men på det første kan man ane jeg har forskellige nuancer. Det skulle helst blive mere tydeligt når jeg skal drybrusche og bruge filtre...
Jeg fik forresten Dragons 3536 Abrams M1A2 SEP ind med posten, den ser ud til at blive et af vinterprojekterne..har nogle af jer derude bygget den? Hvis ja, hvordan var jeres oplevelser med det sæt? Det ser mega flot ud...!!
« Senest Redigeret: Oktober 04, 2018, 23:44:03 pm af Ostermann »
Logget

Ostermann

• Lettere øvet
  • **
« Svar #6 Dato: Oktober 07, 2018, 18:05:18 pm »

Så fik jeg drybrushed. Lidt svært at se på billederne. Næste gang så skal de på og jeg får lavet flere småting på modellen; sod omkring kanonmundingen, støv, vinduerne og diverse andre ting. Det nærmer sig  :)
Logget