Modelbygning > Diorama

værksted

<< < (2/2)

Casper Dahm:
Hej Poul.
Jeg er imponeret over din indsats, men jeg tror at du har strakt dig for vidt, du kan ikke rigtigt overskue det, det er blevet for voldsomt og uoverskueligt.
Du har lavet et værksted, men hvad med værktøj og andet?? skal det være til salg eller er der gang i den???
Jeg håber at det lykkes for dig at gøre det færdigt...helt ærligt jeg har mine tvivl, det ser godt ud lige nu, meeeen du har gabt over for meget, skulle mine tvivl komme dig til gode, gi´r jeg en flæskestegssandwich på Flyvergrillen, eller hvor vi nu kan mødes.
Pøj-Pøj  jeg holder alligevel thumps up for dit projekt.

Casper

runcare:
Spindelvæv, edderkopper, flagermus og andet kryb og kravl, fås da i 1/35 :) De 2 første emner har jeg set i æts; mener det enten var Voyager eller Griffon Models fra Kina. Mantis Miniatures fra Polen, har i en årrække lavet forskellige fantastiske dyresæt, hvori der også indgår flagermus, i en af dem. MAIM fra Tyskland lavede en flok frøer og Plus Model fra Tjekkiet har rotter siddende i gamle sko og kornsække, i sæt. Så hvis du får lyst til at ændre ideoplægget til et forladt værksted, i stedet for, er der rige muligheder for at give bygningen nye beboere ;D ;D   

Navigering

[0] Emneindeks

[*] Forrige side

Skift til fuld version