Danske Modelbyggere Forum

• Maj 30, 2023, 16:46:23 pm
  • Velkommen, Gæst
log ind eller registrér.

Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde
Avanceret søgning  

Nyheder:

Forfatter Emne: A-4 SKYHAWK, ITALERI 1/48  (Læst 3049 gange)

Klaus K. Jakobsen

• Garvet modelbygger
  • Nakskov
    • Ullerslev Lokalbane og modelbyg
Sv: A-4 SKYHAWK, ITALERI 1/48 - Færdig
« Svar #15 Dato: Maj 05, 2019, 14:12:51 pm »

Så fik man lige lidt tid igen.

Tænker at jeg vil kalde den færdig, i hvert fald så færdig som denne bliver. Det er jo som sagt et Italerisæt, og som jeg mener at have fundet ud af, så er det "bare" en rebox af de gamle ESCI/ERTL sæt, det præger da også modellen hele vejen igennem  ??? . Har jo efterfølgende fået fat i 2 ESCi sæt, og det er meget tydeligt, at det tilnærmelsesvis er samme forme de kommer fra. Har også fået fat i en Eduard Scooter, og det er jo noget helt andet. Nu må jeg se om der bliver tid til de tre andre, har jo fået decals til 2 brasillianere, så det ender nok med, at de bliver bygget på et tidspunkt. så om ikke andet, har denne tjent som træningsmodel  ;) Positivt var dog decals i Italerisættet, meget fine at arbejde med  :)

PS: Et lille tip, den ski.. antenne oppe på rygen, vent med at montere den til allersidst, ved ikke hvor mange gange den har været knækket af. Er nu lavet af et stykke metal fra noget fotoæts jeg havde liggende  ;)

Men her er den så:

« Senest Redigeret: December 06, 2019, 19:08:17 pm af Klaus K. Jakobsen »
Logget
Med venlig hilsen

Klaus

klaus post

• Modelbygger
Sv: A-4 SKYHAWK, ITALERI 1/48
« Svar #16 Dato: Maj 05, 2019, 18:46:37 pm »

Hej Klaus Den ser godt ud
Logget

Klaus K. Jakobsen

• Garvet modelbygger
  • Nakskov
    • Ullerslev Lokalbane og modelbyg
Sv: A-4 SKYHAWK, ITALERI 1/48
« Svar #17 Dato: Maj 05, 2019, 19:18:42 pm »

:) Tak for det, må være ærlig og indrømme, at den ser godt ud langt fra (eller er det omvendt.. )  ;)

Der er i hvert fald plads til forbedringer, men tror på, at den næste bliver bedre  ;D
Logget
Med venlig hilsen

Klaus