Juni 06, 2023, 01:13:16 am Velkommen, Gæst log ind eller registrér. 1 Time 1 dag 1 uge 1 måned Altid Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde Nyheder: Hjem Hjælp Søg Kalender Gallery Log ind Registrér Danske Modelbyggere > Modelbygning > SciFi og rumfart > STAR TREK VOYAGER « forrige næste » Sider: [1] Udskriv Forfatter Emne: STAR TREK VOYAGER (Læst 1015 gange) Klaus K. Jakobsen Garvet modelbygger Indlæg: 354 Nakskov STAR TREK VOYAGER « Dato: Juni 08, 2019, 20:38:52 pm » Jeg sad lige og kiggede lidt på gamle billeder, og så kom denne frem.Revell STAR TREK VOYAGER, bygget på bestilling til fruen i huset Lyssæt fra TrekmodelerPhotoetch fra Paragrafix, USoADet er et noget større projekt end jeg forestillede mig i første omgang, der skal lys i, så er begyndt at bore/skære file vinduer ud, indtil nu er der gået 12 timer bare med det.. Men er da over halvvejs Voyager, nu med begyndende detaljerLys i underkoppenSensor arrays monteretLystestShuttle-rampeLidt lys til maskinrummet kunne det også blive tilMaveindholdhttps://youtu.be/OqMf7s9Iw7UTHE END Logget Med venlig hilsenKlaus Udskriv Sider: [1] « forrige næste » Danske Modelbyggere > Modelbygning > SciFi og rumfart > STAR TREK VOYAGER