Juni 06, 2023, 01:19:05 am Velkommen, Gæst log ind eller registrér. 1 Time 1 dag 1 uge 1 måned Altid Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde Nyheder: Hjem Hjælp Søg Kalender Gallery Log ind Registrér Danske Modelbyggere > Modelbygning > SciFi og rumfart > REVELL Battlestar GALACTICA VIPER 1/32 « forrige næste » Sider: [1] Udskriv Forfatter Emne: REVELL Battlestar GALACTICA VIPER 1/32 (Læst 1497 gange) Klaus K. Jakobsen Garvet modelbygger Indlæg: 354 Nakskov REVELL Battlestar GALACTICA VIPER 1/32 « Dato: Juni 08, 2019, 20:50:29 pm » Nogle kan måske huske Battlestar Galactica fra 2004-2009, de havde blandt andet nogle jagere, kaldet Vipers.Sådan en har jeg også haft glæden af at bygge på bestilling til en tidligere kollega. Og så lidt billeder af den herunder:Cockpit og sider næsten klarStarbuckCockpit, mangler lidt weatheringIndsugningsrist, filet ned så det rent faktisk er en rist :-)Efter ønske, så skulle se meget slidt og brugt ud, og det var man tilfreds med, så det var jeg også Logget Med venlig hilsenKlaus runcare Bygger som en pro Indlæg: 653 Sv: REVELL Battlestar GALACTICA VIPER 1/32 « Svar #1 Dato: Juni 27, 2019, 13:12:20 pm » Ser godt ud Klaus Umiddelbart vil jeg dog undre mig lidt over i hvor høj grad et jagerfly af den størrelse, vil kunne blive så slidt ved flyvning i rummet - med mindre den selvfølgelig tager et par ture gennem asteroidebælter dagligt Logget Klaus K. Jakobsen Garvet modelbygger Indlæg: 354 Nakskov Sv: REVELL Battlestar GALACTICA VIPER 1/32 « Svar #2 Dato: Juni 27, 2019, 16:02:38 pm » De blev jo også skudt på med laser og ting og så videre ;-) Nej, den er slemt tilredt, men det var efter ejerens ønske, så sådan blev det Logget Med venlig hilsenKlaus Udskriv Sider: [1] « forrige næste » Danske Modelbyggere > Modelbygning > SciFi og rumfart > REVELL Battlestar GALACTICA VIPER 1/32