Der tabte jeg godt nok lige underkæben!!

Forklaring: Jeg tænker at en hel del af jer kender den - synes jeg - meget dygtige modelbygger, der på YouTube kalder sig Hamilkar Barkas? Hvis ikke, så vil jeg foreslå at I finder ham på YouTube! Som nogen ved, så har han besluttet at hoste en international, virtuel modeludstilling på YouTube.
I den forbindelse sendte jeg mit bidrag, nemlig nogle fotos af mit Molch-diorama. Og i går fik jeg svar fra Michael/Hamilkar, og hold da op et svar:
“Hello Steen. I have received your e-mail, thank you for supporting the virtual model show.

I am impressed, this dio of yours is simply stunning! So much detail, the subject itself and the water effects blow my mind. Very well done. I am happy to have you on board and thank you again for your help. All the best to you. Michael.”.
Jeg skriver ikke dette for at være selv-fed, men jeg er ganske enkelt helt målløs over at jeg - som middelmådig, relativ ny-/genstartet modelbygger - kan få sådan en feedback fra en, som jeg absolut ser en af de rigtige dygtige.
Og en ting mere: jeg håber at rigtig mange af jer derude sender ham billeder af jeres modeller, som kan komme med på den virtuelle modeludstilling - så vi kan vise ham (og resten af verden), hvad vi kan lave her i Danmark.

Mvh
Steen