Juni 10, 2023, 16:54:47 pm Velkommen, Gæst log ind eller registrér. 1 Time 1 dag 1 uge 1 måned Altid Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde Nyheder: Hjem Hjælp Søg Kalender Gallery Log ind Registrér Danske Modelbyggere > Andet > Udenfor kategori > Vildledende websted « forrige næste » Sider: 1 [2] Udskriv Forfatter Emne: Vildledende websted (Læst 2372 gange) Carsten Bygger som en pro Indlæg: 853 Køge/Tureby Sv: Vildledende websted « Svar #15 Dato: Februar 26, 2020, 18:36:05 pm » Godt at kunne tilgå forum igen! Logget Michael BJ Bygger som en pro Indlæg: 751 Sv: Vildledende websted « Svar #16 Dato: Februar 27, 2020, 21:49:26 pm » Jeg bliver altså stadig blokeret, når jeg bruger Edge mvhMichael Logget www.flyvehistorie.wordpress.comDanskrelateret flyvehistorie runcare Bygger som en pro Indlæg: 653 Sv: Vildledende websted « Svar #17 Dato: Februar 28, 2020, 16:29:41 pm » Nu kommer der konstant en meddelelse om at "det er kun sikkert indhold som vises". Det er jo mere betryggende..........men samtidigt også p.....irriterende at det er ifb. med hver eneste emne man gennemser!!!! Men det er måske prisen............ Logget Carsten Bygger som en pro Indlæg: 853 Køge/Tureby Sv: Vildledende websted « Svar #18 Dato: Februar 28, 2020, 17:51:41 pm » Bortset fra den hvide firkant i hovedet som Jens har skrevet han arbejder på, har jeg ikke problemer. Nå, jeg bor jo også i udkants-Danmark! Logget runcare Bygger som en pro Indlæg: 653 Sv: Vildledende websted « Svar #19 Dato: Marts 02, 2020, 18:51:05 pm » Den hvide firkant er jo logofeltet, som på mystisk vis er blevet skåret midt over Sabotage - hvilken frækhed Og donorernes logoer er blevet flyttet ned i bunden af siderne. Hvad er fordelen ved det Logget Udskriv Sider: 1 [2] « forrige næste » Danske Modelbyggere > Andet > Udenfor kategori > Vildledende websted