Tjah - så nåede jeg i mål med London-bussen.

Det har generelt set været et rigtigt lækkert sæt at bygge, men det er bestemt et sæt der kræver stor grad af tålmodighed. Som nævnt indledningsvist, så var en del af plastikken lidt for blød efter min smag, men det var kun på 2 af de mange rammer, at dette var et problem.
Sættet har været utroligt detaljeret, og jeg tager hatten af for den research der er gået forud for dette sæts tilblivelse. Omvendt vil jeg også sige, at jeg undrer mig over enkelte detaljer. Som eksempel på dette kan jeg nævne, at der som fotoæts medfølger pakninger til samlingen mellem udstødningsrør og lydpotte.

Her vil jeg påstå at detaljeringsgraden er unødvendigt overdrevet.
Et kritikpunkt mere (eller måske snarere en undren); som nævnt ovenfor, så er en del af reklameskiltene ikke decals, men derimod små stykker papir, der skal skæres ud af byggevejledningen, og limes på. Hvad er ideen med det?? Endnu mere underligt, når man betænker at de medfølgende decals faktisk er rigtigt gode; de slipper let, de er bløde, dog uden tendens til at gå i stykker.
Summa summarum: Et rigtigt lækkert sæt, som jeg gerne vil anbefale, hvis man har den nødvendige tålmodighed. Og hvor er det dejligt ind i mellem at bygge en model, hvor der er smæld på farverne.