Som flere andre er jeg gennem nogen år blevet opfordret af Jacob Stoppel til at udstille nogen af mine modelfly i forretningen. I forbindelse med min afhentning af modeller i dag lørdag 270321 kunne jeg konstatere, at jeg manglede tre Dansk Flåde what-if modeller alle i 1/72 skala:
en Fairey P4/34 nr. 231 konverteret fra Revells sæt med Stoppel decals. Højderor er flyttet op øverst på kroppen og der er monteret en kort køl under halen. Bevæbning 4xmg i højre vinge, 1xmk i venstre vinge med kanonbule samt observatør mg bagerst i cockpit. Bemaling (gælder alle tre): overside camo i rlm82 og panzergelb, underside fulcrumgray.

En Macchi 200 nr. 253, Revells gamle sæt men ændret med lukket cockpit. Vac-form canopy samt nakkestøtte og gennemboret midter"ryg" derunder i styren. Stoppel decals.

Endelig en HMIII nr. 215 konverteret fra Revell/Matchbox Heinkel He 70 med flottører og stativ samt cowling fra FROG Blackburn Shark samt torpedo fra Revell/Matchbox Bristol Beaufighter. Stoppel decals.

Og jo, jeg har været rodebutikken og samlingen igennem herhjemme men de er her ikke.
Skulle nogen vide hvor de er eller have fået dem med hjem ved en fejl, så kontakt mig venligst - jeg vil gerne have dem retur.

Carsten